Alla inlägg den 7 december 2009

Av Matilda Svensk - 7 december 2009 17:29

hejdagboken i dag har  långtråig men kan inte jälpha att man sjuk hemma från skolan näst sita vecka inan går  på jullovet jag böcker ses på film  Tv

hoppas jag kan gå i skolan morgon mår bra nu     kram

 

Av Matilda Svensk - 7 december 2009 13:52

dag har varit hemma sjuk nu sitter jag i sängen kollar  på tve nätet   som repriser  bra prograen och skriver det här nu ska karnse läsa en bok senare   men om jag har lust göra det nu  men ska  sitl att  ni får nåt nytt att läsa  om  i bloggen kan göra mitt liv engklare att skriva minana  tankar om livet är monga stora  för ningar kommer som att jag  besöka  andra skoler nästa år stort  bra år  för mej min familjen, säkten och  väner nu har ni föraklarngen  för jag varit  upp tgen  så att  jag  skriva i  bloggen mera låvar jag  här nu  ska läsa om  mej  mitt liv jag lever nu    kram

  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards