Alla inlägg den 23 december 2009

Av Matilda Svensk - 23 december 2009 18:11

jag mest vilat i dag för man ska  pig för i morgon  då ska man årka med så mycket  som vara med  släkten  vi ska spleaspela ,Tv , mat mer spelande sen är det  storsamling i vadragsrom  utdelingen av våra julklappar  tar en sund att kacka upp dem för  ingom  att vissa  upp vad man får en dom  älsckar  jag vet  kommer äta upp mej rält  här dagna  kommer  ska veta på förer om det nu

jag guppivikt  så  kul veta för men  jag ska på en julkonsär i  en kyrckan  snart kommer min syrra och samob Niklas  hem till oss ska bil kul ses bom  tycker jag , mamma och pappa det också  som mej  jag skriver så myckte nu för vet inte  om hiner i morgon jnom att är Julaffaton  så men jag kan någ hina  skriva  en då tiller alla  bom här dagn som händer mej min famljen och släkten       kram

    

Av Matilda Svensk - 23 december 2009 10:02

in vet att kan kommtera skerna jag skriver i min bloggen så kan om ni har fåger om mitt liv kan svara på dem men  sant jag skrivsårheter det är snat  nu  vet ni det om hinder mitt liv  jag  har

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards