Alla inlägg under januari 2010

Av Matilda Svensk - 20 januari 2010 21:56

i dag var det sitta sugde besöket  det här kommer gå bra men dom vil stuntra i sudenten  börjar på engån däre  men vet om seja  allt nu  men mer i helgeg   hörs då kram


Av Matilda Svensk - 17 januari 2010 16:40

jag har nu pakat lite saker ska med mej tåg resan ner dit vi ska men kommer bil tomt niläggen på min  bloggen den här veckan  kommer vet sen tidgare



ps ni gör mitt liv värt att leva så har bra  

Av Matilda Svensk - 16 januari 2010 19:38

jag har mysig kväll vi har ätit god mat nu tiar jag på nät Tven ser på gamla repriser som stockholalanda  sågn2 ser på nu

Av Matilda Svensk - 16 januari 2010 16:50

jag harften bra dag med lästböker, lyssnat på musik bloggat ganska mycket i dag men jag har inte   msnant nåt med minana  väner så har fesbookat  mest  nu snart ska vi äta mat

Av Matilda Svensk - 16 januari 2010 12:03

jag tycker i går var väldit lyckad midgen allt vi har ska taredea på oss eller inte så kånst tkäer så här nu på väg ni vuxen värden tryg för mej redan där går såm föter fel men vet  det vara sån liten ska man vara barn såleg man kan  seja moten tonrgen är gör en ska man upptäka det på  engen hand att det gör fell  minegen med livet  lärsej sitt liv man ska  med  nuder vetna hela om igen   

Av Matilda Svensk - 15 januari 2010 15:42

i dag var jag i skolan det kul trefa alla  igen hemma varit sjuk men vi vvar på sudge besök på mof såg hur dom jobbar där det varle intesant ses men jag nå månad vckvar på den  här skolan sen tu i värden ha det bra  tar det då nu alltant vara klart nian  sudenten  komm ser  sarrt  visaen  med suentmösan för mej  


Min lista över  saker att göra innan vårterminen är slut


1.studentmösan


2. söka skoler



Av Matilda Svensk - 14 januari 2010 18:32

jag vet om jag hiner vara på min uder bara bloggen som är mitt liv just nu intres upptar mi tid som tigarte dedn kan komma gån igen  efter lovet men vet om orkar med den har skit mitt liv med här med söka skoler  foks just nu från min sida  allifal ser nu den vilken är nu för oss nu  inte bara jag som klätar på vägarn här hemma dator toig just nu men bloggen mitt sät må bra på  skriva sej man byse sej mycket händer  där bara inläggen som änras legran  dom det breter om mitt livsant jag kan inte juga för mina läsaer  jag har fåt  av demme lan raderna ser  det här snart    vi har en midag med min kuisn familj       kram

Av Matilda Svensk - 14 januari 2010 18:14

jag har jobbat på bokga i dag det gick rät så bra tycker att kul vara  där ses masa folk man inte käner dem typkilaerna kommer ni dit  oss men håller jag för mej min ska kunde är typ söt  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards