Alla inlägg under februari 2010

Av Matilda Svensk - 19 februari 2010 18:00

jag har skrivsvårheter  där för jag min skapa den blogg från börja såta få skriva av mej här fört  bryda manse inte så mgoa  läser  sånt komm på efter   som  ska er ni var iintsera  mer  om liv  jag levr   nu bra nu  så vet ni att dysäker  ha bra kväll med när kära  kram

Av Matilda Svensk - 19 februari 2010 11:10

jag hade inte lust att skriva igår för jag fick veta att en god  vän  till gick bort i onsdag vi  på pprora ha velver veta det i går jag  åkte  till skolan had dom så fint  men vi hade alla lite jobit  vårt vis  med vår kompis bort komm hon var så ung bara 18år  

ps jag moåste sluta nu och gråta nu igen 

Av Matilda Svensk - 13 februari 2010 15:02

nu har jag sett den finastet man kan ses den hteter andra kansen den väldit bra jord tycker jag händlar om vikligdoktor fylltar till ö  där man som målare och förtare där hiorgen om  hansfur deras  son dog nå  sårts  olycka  dom  dog ses  den är bra  jag rät jätte mycket i slutet   var lycit  mitt byg är          av Matilda Svensk   

hej

Av Matilda Svensk - 12 februari 2010 17:34

fan  nu händer mycket liv på en gälvla gång som min  flört jag tafn   kär i homnom nu  bara lite så d är läntar efter vara med övr allltt sam tidit    som nu    elller för nusund  på facebook för lite fö oss nu våra känslor vi har fr varnda  nu  jag vara från min  kille  nåra dar  här n u får ses vad vi ska göra   med oss jag kommer inte klara vara bara en vän snart   han vet tycker om det  här   nu     

hej

Av Matilda Svensk - 11 februari 2010 21:54

om ni har fåger till mej om mitt liv är nu


. hur det leva med läsvåheter och skriv



.man ska viasa repekrtrera andra en du ser  

.kan hjälpa en dag  när anr hnäda dej nästa gång


var snäll mot alla ni käner  har det svår i livet nu

Av Matilda Svensk - 11 februari 2010 20:34

idag var det bra dag jobbet men jag var  utan min flört fan  vad längtar sej hans min morgon   när ser vad köpt till homnom på valetnsdagspresnt  söt nalle som i järta skriver mera i morgon till er

Av Matilda Svensk - 7 februari 2010 14:28

jag varit ute gåt i dag det kändes bra gårt det som svårt komm  över den vikt man vilha nu suber sal midga misa  behålladen där nåt målet det här balkäningen  sita parfet  då  mmårs nera mer ut och gå  mer kanse gymma?

Av Matilda Svensk - 6 februari 2010 16:06

tännkt att allla minana tankar om mitt liv ska jag kanse  mer här gommat vär tycka om bloggen  så få som vil  vet hur jag så  ii dag sådär roliga vecka allla min  vkinlga läsaree  vet vad meernnar  som skat  hädan  efter ska  bera mej skriva a mera inlägg  till er   vet cil av    ber att ni ska   liter vad tycker nom det tål hör saingen    bra för vet jag hur jag vara mot er i fram tiden   vet har jag  rötit  mitt liv nu med framtideen  som spökar för   mej tänker leva  här   nu  ta rrästen  skafam pojkvänen senaer för mej  karsee så tärfar honom på no av skoler näa ska ssöka till höst men vet alidgi om inte lämnar boett där man  bor  hemma blind  värklingen jag  nu  men   jag  harer här nu  jag fins för  er    skul   sut mest vid tven i dag lite vivd darton mesnat  facebookat  också bloggat    skriver det här nu so är snart  klart läsa av er   minnaana   koka  läsareare  na n vet  faler  för  nu för tiden   inaan upptätkete med här bloggan det  ankolegeloket   srver myckket  fort farande   i land  har  darton    mest förhad  mitt  liv   jag  har  valt  göra så här nu tag        krm på er            

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards