Alla inlägg under februari 2010

hej

Av Matilda Svensk - 5 februari 2010 21:05

  jag har enhelt nudder bar mysi kväll med tv dartonn msn facebook pratrtat med väner  kul nu sitter jag med bloggen skriverr data inlägget för i dag      kram



Av Matilda Svensk - 4 februari 2010 21:21

i dag har variten rätt så bra dag tycker  jag är jätte tröt viset gå läga mej sova nu åkar upp i morgonbiti  hörs då kram på er alla mninana  underbar läsare jag har nu kommer attt få nå  dag        

Av Matilda Svensk - 4 februari 2010 08:25

i dag ska jag jobba sen ska jag tigaterlekhon i kväll det ska bil kul göra nåt  man roligt så det här nu bloggen gjnom  att inte har ork när jag kommer hem så sent så vet om sitter upp väntar på jag ska svriva nåt dagen varit men jag vet att kommer vara jätte trört gå läga mej  påengån  då  ps hörs i morgon     

hej

Av Matilda Svensk - 3 februari 2010 20:30

min skoldag har varit bra tycker jag för sköka läga mej   i tid så att jag inte morgn töröt av mej jobba  sköta då  sen ska till  pappa  midg sen ska upp till bildda huset  titgaterlekhon på 2st yken  som jag vet  nu vil men msn veta en

ork a med där ingen vet att  jag hur mycet för mej   så jag gå täkar vägen  som vädit trafig för oss alla   mi n om jivngen   


god natt på er alla




Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards