Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda Svensk - 17 mars 2010 18:54

i dag har varit en bra skol dag tycker jag nu sitter jag bara myser i mitt rum med  darton på  facebookar msernar  så har jag tiat till min  bloggen är  mitt liv nu har ni nyt  inlägg läsa  här 

Av Matilda Svensk - 15 mars 2010 17:04

i dag har varit rätt så bra dag gå i skolan tycker jag men hest skule vet varit med pojkvänen  bara ha rolit  i hopp så ni  vet jag kommer nå detalg  allt vi gör mitt prat lvi  jag har rätt måga  som tycker vi pasar bra i  hopp med varnda så vår väner är glad med  oss   nu jag så när i dag je han en puss  ninan gick av bussen          

Av Matilda Svensk - 14 mars 2010 18:21

i dag har jag varit med min pojkvän vi var på akvtethsuet i stan  hade kul där nu sitter jag myser min sofanhar det bra nu sitter jag med darton facebookar med minana väner där; mnsen så håller på med bloggen  koar till den så skriver deta  inlägg tiller nu tita på nät tven             


Hej

Av Matilda Svensk - 10 mars 2010 21:26

jag jag tor att han  med görass i dag bara ta lungt vid darton sutit med mesenen  facebooken  så min nuder bara  bloggen   mitt söd i livet   jag  levr nu  kommer ha fram för mej  och  dom hller av mej mycket   är värna,familjen  och släkten

vig för  mej  så tänker jag  puss er alla   vilka ni är   där ute för mej en  pojkvänen  för mej  som är roilig va  med än  sät ut andra är med  ser på oss

 hela  tiden  karar   göra det sånt             

Av Matilda Svensk - 10 mars 2010 10:07

ni ska veta  att  jag   har snrt   bloggat 1år  vär  tyck om det skriver här  om mitt liv   erat  svre att   ses   men sant   jag  vil att n  ta er tid lsäa  min  7sidornan får ni veta hdel om  mitt liv jag  er nu  skriver  inlägg  till  er  så msnar jag med  minana väner  jag  har så Facebookar  dom andra  jag hhar  där  det jag gör i dag   mo  bra   av det här lunet    hemma   här  ha en bra  dag alla  minana  läsare  jag har   där ute  nå stars   vär den   tack   vare er har fåt till baka min skriv  lust baka  nu        


Av Matilda Svensk - 7 mars 2010 20:28

I  ggår var hlettfantasicks det vi alla  som var HAISPRAY musekalen på cinatgaten  jag föresälingen är bra gå ses den            av Matilda Svensk






i dg har vi  gott påsan ere i Uppsala  schppat kläder  och  nat  nu är  vi alla  borta  är kul  men hemma är bäst  tåv  värda  tycer  jag  lag om av alltt  i  sej   med   väner    god lag     nu ska ut vara såse jal  med min  mamma, syrran, pappa,kusinFrida och Maja

Av Matilda Svensk - 5 mars 2010 21:43

jag ska så jävla kul ha det  kul en  den  kväll  kommer  minas  hela livet  ps   den här kvällen   maten var  god  äta sgom  jag  lagt hoppen den ganska lätt göra den tycker jag  ska  bärta mer  för på söndag  eller  måndag         kram  på  er alla

       

Av Matilda Svensk - 3 mars 2010 20:09

nu det myit mitt rum  i sofan på minana känna har det bra med facebook ,msen  och  nätetven  nu kolat till min  blogg som jag är glad  har den  nu jag upp i 7 sider   den  ni ska  mycket gonrant på alla om  ni orkar  dagens   små sakaer na  sarvear er  bara ett tips om ni värkigen  läraa cäna mej  fårn grunden  jag  tycker varit  rätt så höpen   men  jag  även  fel   som ni nys var ine  koladen de  minaana  kuisners  bloggrr vad hade  i dag   kul  ses vi   har   ddom här  bloggen   kol på varnda   ing   gör nåt tok avs       vi  håller ihopp   bland  vet   har varnda     dom  vet   jag fins   här vil prata av sej  så            

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards