Alla inlägg under maj 2010

Hej

Av Matilda Svensk - 21 maj 2010 21:19

ja  imorgon ska man på et dop ska kkul tycker jag  sen ska man kansken in till stan ha kul men om  pigog det fet sugen  är nu  föryd   sikt jobbit   tycker jag

haren myg kväll hem med  min mamma  har det bra  oilka rumen vår hus  jag sitter mitt rum  har det bra  med datan   min blogg jag änana  mycket tid till

så mesn en och facebook   så nättveen  som jag snrt  i tita på  den     kram

Av Matilda Svensk - 21 maj 2010 17:20

jag jort min blogg somar fin in  har kommit till fel bogger bor seja er nu är jag laer mitt liv gad när besker vtea  hur jag lver  mitt liv med hid kapp är inte kula alla gåner saka ni  vet  när man ska läsa fel snå t   när när man får vet  din kamrat har  dt jag bärtt för  om ni har tiller av   histrga   ska  ni staer  vänner

man ska pa vandar för den prsoen   lässvreheter   sej   kan   få kommeter när

hitar nått  jag skriva mera om  det   här änte  nåta  ur mitt liv   så  äket somert

om snar  tid tror jag kommer jag vara farmotrkad  före läser om mitt  liv   jag

goad  vänner  jag familj himla stotövr  så släkten  fin med   jag tor det alla jo så min pojkvän också  han så snäll mot mej  det del av mina  sora tankar jag hr om livet nu sen än länree fram tiden  kram på  alla min jag har kommer att  ilvet

    

Av Matilda Svensk - 21 maj 2010 12:34

jag är hemma dag också föryd forafrnde  jag zhnäer vi darto  och tven  bara vara  mitt sät bli bra ingen  nu kommer  jag med dod rod är man              


. läs sin farit bok  du tycker om läsa


. ses på bra film som  inte har set på läne


.elller  läsaa min  blogg  upp i nio sisor nu det   myck läsa om mej  in kommer  få hel bid av  går no  där siderna   bilr jag   min  lvi  så som tor att om   allt   tiden har  min blogg mej mer sora skriva mar tiller   


ha en bra dag mina läser


   

Hej

Av Matilda Svensk - 18 maj 2010 21:05

ja om dörtrse av telfon inte ringer kan  man  sitta en  med darton  där vid växlen  pasa på att kollla   i gär  när  nåt göra  där var glad  ut luftten  jag skrve  in lägg till blogg   är mitt andra jobb  hälla  min läsare  nuder rtdad   vad  ker i mitt  liv

valt skiriva om  mej   hur jag   så  lätt  mer  band    skolans tid  då vara  det fati rast  när jag dte då     hålla mej min fridtd   skriva  ner saker ganskanapt anarsedras  fort ui  mitt hud ser till min hand   jag skriver nu är het sant   av mina  fonsider jag har  lite bätre  parårsen  tycker jag det  alla som  byrsej om mej  jätte mycket    jag vet jag kommer  böra  mång  mäikor   i värden  med  det  här inlägget  niska vet  kollat min  blogg   söd  för mej   säan  skriva rent nå dag  i mitt  liv 

Hej

Av Matilda Svensk - 17 maj 2010 13:20

jag mainistrahon  dena vecka   det jag fik  sitter växelen  i dag bland är det kul sitta  här när nån rigner   hitt till oss på ha  bässlins jobben   men helt ok  här   där går skolan   tycker  jag bra här jag har lärt mej  så mycket  på  4:åren här  på ha  med  pengrsvärde   coh  masa nat  när jag kommer hem ska jag facebooka blogga mera  mesna  läsa bok  

Av Matilda Svensk - 16 maj 2010 14:12

idag jag inte så många knk  mest sust  vid darton  pratt med vänner  ska kane  ses på  svte pyle  sen i kväll  tvscge  börart fölt där  den hetre  the elfaenst prensesan  den  ganska bra tycker  jag  såg del13  den i går så pänanden  i går

 kan apt bärga mej   ses  kvällens del14  nu jag läsa en  en bra bok  sen  blir det mer darton  mistker jag   mer  minnder  har  data  liv nu för  tiden    nte väder låter man ut gå en säng  ha fårt st bra dag   mina bara läsare jag har  nu och kommer att få med tiden =)



Av Matilda Svensk - 10 maj 2010 20:51

i dag har jag varit på caffe hela dagen gick janska bra dag tycker jag  mei morgon  ska gå med vår kjskvang vi har måt och gott i från den om  jag kommer

 i  itd till skoln   med  bussen  men  måste jag   gå   durcha  nina   gåläga mej  mnsat ganska mycket sen jag komm hem och facebookat också  kanse mer   än  då  fårgar mej ja  det jag får har tiden bloggen ganska   av  friditd  skriva ner mina  tankar här   del  av mej   lätt så här mycket lärtt mej  även om skrivsvåreheter så kan man  ha en blogg dandra läter ur den en då   var snäll  mellan  raderna i mina  inläggen  skriver till er mina  tapra läsare jagg har  nu kommer att få med tiden   

Av Matilda Svensk - 9 maj 2010 12:24

jag har hafat det bra dagar i spangen   vi har badat ganska mycket den  här veckan va kul med mina kusiner ,med  mina färlder och morbor vi hade kul där nere vi  på lite  ut fykter både måndage var  vi en liten sad  och kopaden   lite  kläder  till mej så nästan  mäst mat hela tiden  så i fedags så firade vi min Mamma och pappa hr varit  förlovade 30år  först vår lägnhes tacka darck ett

glas ckangpang  had det bra sen  sen gick vi åt god  mat ingen  nu för står ni om

inte hafet skriva min  blogg  föra veckan  va då var jag på simäser   had kul där nere men det kul va hemma  lig  min sofa  darton  på min kän surfa runt  lite

mesen och facebook  ha en bra dag  

      

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards