Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Matilda Svensk - 5 juni 2010 20:39

nu är det gänska  lungt  här på tacobaren  tycker  jag  jobbar kväll idag  men   jag har rolit en då   jag firaten kompis i dag som har fytd hela 18år  i går vi hade kul nyss när vi  firade hene i  dag god mat och dricka jag hoppas  hon har frtfarnde  kul på festen  nu  

Av Matilda Svensk - 5 juni 2010 09:58

nu ängen tai mej kragen börjat ren sriva mitt bok manus som jag fundear på je ut en  bok  miin takar fuderingar om mi fram tid ska  bli för mej  inte skrivit  mycket än    jag har falll  börjat   komm n nå värt det mo bra   komm ut en bok om mitt  liv   vara stål er öer   min  familjen och allaa andra i min   när het min

kusin Frida  kul jag  je ut en   lär fkol att  pris e allandra   nåt vis det sät för mej  att mo  br blogga  sånt  mitt  mer då  jag drömmer om bil  föreläser  jag få sej om   ni mitt  nåt inlägg  här i sommar   snällt göra det för er  minana under bara läsare  jag har  nu   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards