Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Matilda Svensk - 14 juni 2010 19:59

Jag har  tit det välit lungt  i dag som jag har  panerat  så  då har mer  kraft  till i moron   jag  stan  ut  lite ärden   sånt   men som  sakt   har  läst nästan  uten bok jag tycker omden  så  hängt del  vid darton   där har jag   jobbbat med  min bloggen  är mitt liv  just nu jag  har  pllanera  för mitt  företag  planer på bli en före läsa om mitt liv  lära folk nåt nyt   bahanda  varnda  väl  vänner bra ha

dem jag  vet mina bra  har nu  kommer få  med livet  bra

Av Matilda Svensk - 14 juni 2010 11:04

det  var kul ni kudee komma  fira  min sudenten  med  oss tycker vi alla  har  bleven dag , hel kväll på stan krogar  med  syrran   vi hade jätte kul  sen åkte vi hemm med natt buss   vi  gick ner från vägen hem  var  rätt mycket inan vi kom i sov en sund   som  jag är väl dit  nöjd  fredagen var nästan bäst    ha en bra dag   kram på er alla   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards