Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Matilda Svensk - 24 juni 2010 16:52

 värden den här sita boken om det här värnnna följa dem vör allt i den horgen Denise Rudberg är ingen fegis i sitt sät att skriva  till dagens

 nug doms livet kärleken språket  jansk svårt visa om ämnte sex   gör hon det ngalnt   så läs  den här boken 

Av Matilda Svensk - 24 juni 2010 15:36

Jag har inte tid att vara skriva till er jenom att vi har ett modem här i stugan men i dag min tur ha det så har solat del också stun läst två böcker  var den

bra va den här dagen vi ska  göra om mat av  i kväll  kommer mina kusinerna Frida och maja dom ska fria Misommar här i Långvind ha kul  här med vår famijen ps jag tycker ni ska läsa hela min bloggen  i sommar  kommer myckte

 mer   läsa i höst om livet jag lver  då  ny skola och hem ort då  jag bärt mer sen

för er läser då  jag har kvar ser ut nu  kommmer det öcka av er instresen  om livte jag har de ser ut nu 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards