Alla inlägg under augusti 2010

Hej

Av Matilda Svensk - 8 augusti 2010 13:12

I dag jag inte gårt så mycket än sickt sur på mej sjävl kan cykla jätte bra men nu börjar et gå bätre mej så nu är jag  gkad ingen nu ligger jag min sovan  har det bra med darton på  facebookar jag så min  mesnar så nu håller jag på med   min under bara bloggen skriver ett nyt inlägg tiler mina bra  läsre av min bloggen  hanlar om mej hur jag lver mitt liv med masa olick handikappen jag ser ut som  er men jag ju tänat ganska mycket för hantera dem på rättsten  med mina skrivsårehterna  jag har näst dörför  vi skapaden bolggen  så att jag kunde  skriva av mej nåstans  men så  upp täckte jag fick  mer läser en  dag  så  vet ni  har mycket ta ingen har om misat nåt bra mänen   nät för så ber jag er  kommmer  ter det så kan vi ses om komma med bra svar tiller ni vil råd om ps det om mitt livet jag lver nu  

Av Matilda Svensk - 5 augusti 2010 21:49

jag har faecbookat ganska mycket i dag detsama med min  bloggen är jag kan sriva ner mina tankar där om mitt liv jag lver det med nåra handikapppen  lät br med sej dagar inotved ddå jag tnker mycket på min farmtider ser ut för  mej som en bloggen ha med mej så jag  jeer  det vil ut  av det jag skriver till mina under bara läsare jaga har kommer få nu  med tiden

Av Matilda Svensk - 3 augusti 2010 19:43

nu är det en nymånd då  bukar jag brät mina under bara läsare jag har visa mej  mer hänsyn  för har jaag ett handikapp kalas nilingsvrheter eller man seja  läsvåreheter och skrivsvåreheter  det dårför der jag  i blan ska melan radeena  visa av mina blogg inläggen jag till er i bland går det visa dar går det åt sckogen med alltt  om jag mår så  det kommer mer    nå an dag  hoppas ni  komma läsa mycket  mer  jort under sommaren  jag ha mycket  skriva om mitt liv  om  två vecker kommer jag flyta till min nya skola  ha det bra där  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards