Alla inlägg den 1 september 2010

Av Matilda Svensk - 1 september 2010 12:40

ja nu det nymånad jag buar allid skrivaet jätte lång förkaringar  mina duer bara läser var ni ska  läsa mänan  raderna visa inläggen  ger  ut  er där för del av  mitt handikappet jag har så mnga  det  heter skrivsvårheter  men ddet börjar bli  lite  bra   nu tycker ganska mogna  så men det har varit väe tycker jag  helet anelunda  visa ord svåre än andra för mej  nu   kan jag ofta fråga om  jähp  med  skaer svårt för  i mitt leva   er skor i bland  utan bymer  nåt  i värden  men vi alla  lika väda som människor  vi  har sjänslor  jag är glad att det är så måga   som  har  hittat  min  bloggen om  ni skäner nå vet  mera om  leva med handikapp så kan  tpsa er vänner  om blogge  jag  har  upp fyltten brömmen var att ut bilda mej   mer  det jag  i dag går på en fokhögskola som heter kjesäters  jag  har gåt tre veckan  här nere jag har det bra  så snälla vi hela 23 vuxna under sama tack men har enga rum här på bonet  jag sitter i mitt just nu  har det bra   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards