Alla inlägg den 12 september 2010

Av Matilda Svensk - 12 september 2010 15:11

jag jätte gald in har just min lia blogg  en som jäper mj var den jag är i dag det där med  handikappen   ju kvar  hoss mej  om jag får sriva av mej blir tusen gåner läter  leva  som det  skrivsårethterna  bar bra om  forseer  öva  på det bra så ant ilivet  in gt lät deen stora värden  börjar jag förstå nu  men jag har för enga hemm   fast  det bara ett    skule nå sej till mej  rickt vält ses ja vad fint  ditt hemm vil  ha så  mitt  hem jag bor  få del berm hur jag  bor i mitt rum  inga av mina vänner sama ken baken är delad en opigatilen  drackar   som in räsäet  st rum fullt med drackenigar  hur läkert som helst  tycker  fint  visa här   bor jag  mår jag av allt  mitt än   det   smakbita   ur mitt nya  Matilda vxna lvet ps får ät järna   att besöka  min blogg så  hilla stot  över den   veta  alla ni gör det möjlit  vara   mot ger  fast  inte  om   tipsater vänner  än om   min  bloggen gör det

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards