Alla inlägg den 15 september 2010

Av Matilda Svensk - 15 september 2010 21:24

  jag  bara tag det lugt i dag  men eftre skol tid  gör man som vanil  förm   så beonde av facebookk  ite sant,mesenen och min bunder bara  bloggen har jag  sriva ner min  takar  om livet här  man så bra va  vad tycker i bland   men  lite  beonde va ska   läsa  er om  mitt liv jag  lever med handikappen   så lömer bland för skapde  den här  syftee var att var där goa glda   ejen  jag  inte in vend  då  jag piss fan den  sunden  nu moset jag gå läga mej  åkar med morgon dagen  är helt full pakad  fall jag best mej för att blogga som en tåk  med er mina udera läsare jag har man läsganska mågan böcker sen man komm hitt ner  fins tiden  myck här den varan här   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards