Alla inlägg den 16 september 2010

Av Matilda Svensk - 16 september 2010 21:16

jag har haftdet  jätte bra  dag tyycker  jag  så pikg   den  jobbat bara i   vitcaffet   var kul  men kväll varit ganska lug bra  tycker vi alla här bondet  men nu snart jag gå knyta man har morgon dag  tig  ser lätt ut på  peret  men jag  släer  kraven på  mej på badet simma misnt 3 elller 2 vändor   men kan bil l'ängre  också  käner mej rätt   god natt på er

Av Matilda Svensk - 16 september 2010 17:13

nu jag äitmidag  den var god somvanlit är här nere   nu jag på rum ingen smälter maten ja nåra mina vänner ska vingåkr för tids rösta det jag  göra på söndag  då jag  val unan ska mitt förta  ricksval mitt liv  men nu jag i kväll ska väl   ta det lungt som vanlit är här   nej var ju onsainen fröst  här på blogggen  dett är värtom  händer gätt myckte  rolit här på vardagskvälarna här  typsom att vi  skule bowla deT  FLYTA NÄSTA  ONSDAG jaha  hade  bokathelalen på trosdagar kvällar  ja sånt är livet  bland  tur man er  prat med  i bland  rolig saker för er  få in blik min vardag  lver i nu  ha det bra  näta någ jag  skriver   hemm min undr bar      

                                   


Av Matilda Svensk - 16 september 2010 15:27


 jag tycker att boken jätt   när läste den som  tiden sande för mej                        för mej man  hilt ine hongen  pärsornerna  parsner va med

                                   var mycket fantsi  av den  gå  köpden tycker jag   

                                             

Av Matilda Svensk - 16 september 2010 13:53

 jag har jort ganska mycket idag svårt att räknaupp fast variit vita caffet  hat vår prakien i dag var helett okej vara där tycker jagman  lite trötter som  är nu sitter väntar på  min vänner ska komma  hitt till bondet dm lekhoner  just nu  men  u  skolsalen  trefä våran nya kuratur  set han snapt  fikat  kan  intesant tycker jag  men nu ska jag slapen  sund till  med daton  fean,mesen och  bloggen det kommer  sen i kväll då har jag maskaer brätta för er då  mer  om livet ett bonde  fullkveter här  nästan jämt  tycker jag men det kul  vara här    

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards