Alla inlägg den 22 september 2010

Av Matilda Svensk - 22 september 2010 12:34

min skoldag här varit jätte bra tycker jag dom helt okeja man lär sej  heldel bra  saker  om  man   leva bra  vuxen liv  efter man  gåt kalrt här engen lägenhet  där får man  myssa uppden  mitt sättkudar i den  puss en atelg   där jag kan stå måla min konnst   roliit  man  ut vad  käer  sej  dden dag men så  jag min under bara  bra iga  bloggeen  som gör att mitt  liv metteer  lättre   ha med  göra    sitra honer  jätte jovbiga   med  där  skrivsårheternan  jag har  krolga  som  fan för mej med visa ord eller  medan  jag  så hittar hudet   änubätre  meningar komm  på för tanken glad   av det   visa gånger  kan  jag sur  öve det  händer  i bland

   ha det så bra senare i kväll  få vet  mera om  mitt liv här  nere från mitt rum  här på gläntan

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards