Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Matilda Svensk - 2 oktober 2010 14:42

i dag har jag det bara lungt med  darton   stuit med mensen, facebookcatat  med vänner jag har där, jag övar på mej  mitt manus sejer saker spela upptvåförsta akterna det ska kul tycker vi alla med i tigterupp vi har besösnkdag  för oss  här på kelsätrafolkhögskolan  våra höriga komma ses hur bor här nere  jag går k daurs som heter växaförda livet vi kul här nere  tycker jag men  just  tar vi det lugt våra håll huset jag  miitt rum  har det bra nu  med min bloggen  försköer i värge  dag  men bland hiner  det  fast man  vil nå  mina  under  jag har  nu kommer få  jag hade  50 bloggskande läsaer det stort söd för mej sån  uppaknigen  delvis   bor på ett av mina det som kalas för skrivsvårehter  del trudel för mej som pärson   ni hiatt min la blogger som jag är  del störr än jag kommer att bil   


Av Matilda Svensk - 2 oktober 2010 09:26

jag   jätte bra  natt jag sanasrt gå täta långfruskost  med ina vänner kvar  med mej ps skule  kan blogga gnnska  mycket den  här den  tiden  bra  med mej  att jätte modig  jag har fyltat hemm från klar  mej  nu  så  bra pärsonal  här stöar oss om vil jlhäp med nåt som att tvättakläder  jag i ttorsdag det gick  bra tycker jag  mesta göra med handikaappen jag har det  hela mitt liv små delar skrivsrhterna jag har   


Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards