Alla inlägg under oktober 2010

Av Matilda Svensk - 12 oktober 2010 14:22

i dag har jag valäliga temat i morse det rätt intersant tker jag jobb med  det här tiill lhun  sen har vi planerta in för beskösdag vi  har nu på söndag  då kommer  våra familjer hälsar på oss här  ses alla ingen  från min sida  jag ska bli kul dag dom   


Av Matilda Svensk - 11 oktober 2010 21:10

jag mina vänner lade förr ta  mot våra förldar  nu på  söndag   vi vår besöskdag   melngen  hilamla kul visaa mitt  nya  hemman  har fåt här   håller just nu del på att  repar  dom  förstakaten  dom  sat jätte bra för mej  tycker jag  så nu  tar dom repar  den andra akten  utan mej  för  valde gå  vet sej   för nåt   del  bara srka  min  rpilk   är  där så jätt ha  amanns rolförgur  ut mande  tycker  ja  än förse med  mina  roller jag haft  varit  bra  gurnd såt på  nu  ja  mer levden  här   nnu  moste jag sov  jag årkar med  morgondagens  skoldagen blir  lång nått gott  för er  nu   

Av Matilda Svensk - 11 oktober 2010 19:20

  1. merapiler mindesindosa  på väg ta slut  den  nu  räker tag men
  2. mer  böcker ta balnat  sårter så  kan järna gå in  köpa nya nora rose bok åt mej snälla
  3. gäjer kan jäpa mej  min snyga spgel  just  såtr på govett just nu
  4. soväken  kan  komm nyta haden  dag 

så jag  mina förlräddar,syrran henes saob  ska komm hällsa på mej   nere  min skola  så kul jo så kommer min mormor och morfar hitt redan på lördag kvällen  visaa sker  min lista  skrve nyss  hörs mer senare nuder veckan  till des     

Av Matilda Svensk - 9 oktober 2010 17:38

jag mina vänner ska baka en sockerka utan ägg det  så jag kan denså vi baka matböroch  bakaen moroska dom avden sen ska vi drick te det här ha bra nå dag    

Av Matilda Svensk - 9 oktober 2010 13:43

jag kan  mycket som  hänt i skolan  våran frtiden  mer än  just nu men   blogg sund  med er seja till jag har skrvit mycket  mitt jag  lver det omga läser min bloggen det gör mej glad nu har jag massa inlägg visa äns läst  jag föra året  såmäga  i dag upp i 217 allmänt på  bloggen men då samlaigg med det  föraåret   idag varit bara myss  hela långa dagen  jag  med mina vänner ps så aska  vi tve kväll i våratsora vardagsrum har här kul vara  med alla här    

Av Matilda Svensk - 5 oktober 2010 14:56

jag det bra i skolan i dag med vårat  tema resan  går just nu jätte bra för mej  mina vänner med ffoskande omm just deras lander men just nu sitter jag vid mitt skrivbord  har sdet  bra med  deta inlägget till er men most jag öva på mitt manus kan alla mina rekpiker i hudet vi nälgen  besök av vår närka hälsar på nästa SÖndag ska kul   jag bor  bara mamma och som jag har det mitt rum  här nere på gläntan ställe bo på tycker jag om innte ha  bloggen  mås bra jag gör med den nu  o helsom päsnoo skule inot vend känka om det  jag det tur är   jag er som södtar mej  fast inte märdet  ser på min  blogg har nätan  hela mitt vuxna liv är bra här nu   

Av Matilda Svensk - 5 oktober 2010 12:29

jag himla glad över min bloggen  kommer  att vara  mitt livet jag har nu  hjläpt   jagg har masa handikapp ett dom gör så bland jag kan skriva rätt gån  det kalas för skrivsvårhter det  jag glad att ni har tycker om  det jag brättar  om  mitt liv ser ut just nu tycker jag kan je nåt till er täka på man ses alla männkior vi   har mer mindre nå bekat haret handikapp vägar att men visa  krångliger sigar att gå på  så jag ser på det viset  kan  vi  uppfyla våra drömmar vi  har  in oms  jag har minnu  jag utbilda mer  så jag idag på kejlsätrafolkhögskola  jätt bra här tycker jag moset gå nu lekhon snat ingen  det kommera sen i kväll ha det bra des  

Av Matilda Svensk - 4 oktober 2010 17:50

ja morgon  min bloggs storadag ganska länge   jag min kusin  oktberkväll vart jag insprad  ha  av henes blogge då ppå vägen  komm ni på  min under bra  bloggen jag  har i dag min förldar tycker så var bra för mej att skriva av mej  mer än  tankar böcker  jag  finsn  kvar  föra hösten 2009  jag del dagar  kommer  hur so helst ur mej glad vi  skade  min under bara  blogg mår av den  jag min  bra dag i morgon   har tid mer om dag varit  kommer  fåg dden  vi har   jobbar med våra teman böjade på föra veckan rätt inter santa  jobba dem  tycker jag  men  på frtiden vi varit på  bonde möte  gansk inter sant tycker jag  men rätt upptgna   här ner på kvälarna  omga olika kater för oss jag är med våreng tigterupp  växa stor för  sanart   öva på manus nu ingen   påen sund  helet för det ska bil hur bra  helst  ine man gör det mer  lungt men  jag var skriva mer i morgon  ha får sat bra  myss kväll med era nära kära  ni har där   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards