Alla inlägg den 13 november 2010

Av Matilda Svensk - 13 november 2010 09:31

förste somna om  men när fukade så läste   i bok  bra tycker jag  så sitter  här med mindator  har dets bra men  nasrt jag mina vänner gå ner  matsalen   bruns/frukost i  oss  det är gott  vi alla som är vakna  vvid här tiden      

Av Matilda Svensk - 13 november 2010 08:56




det här gören  ska vara  med dokmätfilm  i morgon kväll ppå svt2  ska sända den  jag tycker jätte bra för hör han spela med min farir band jag  dyrckar  just nuu   ensam  utan  sina  kollerger ur Engmas Kapell dom är bäst tycker  jag  

Av Matilda Svensk - 13 november 2010 08:13

jag  vet att  inte skrvit  så mycket den här veck vrit  myckett tänka på  våran  pjäseen   manus läs jenom   deet nårager det fansana  i hudet  rätt mycket sej   mot dem jag spåla motsecen men  vara  uppe tycker jag så  kul  men tar  nåtant  jag  mycket vkit sej   till er alla som ine laila  bloog fast  jag  bara  skrier    mina  helet vanlig livet  lver  det er mej  modet  fortsta   av  dom  riba jag i mo  mej   i bland  kan stäta   den välit högt  visa dagar  nätan  omdålit av den del  av mitt handikappen  jag  har det olika vis  bet mej  som  femåring  jag bilr kitsur för små skaer   i  lvet  sen jag  glad  ingen så dålit  man    varit  så   atken  den  ite kul  få den jag svåt  dglad ingen på tag sen  man glada jag ingen fick sån  in  filck  i  går det var inte  kul men så  ser jag på  mitt  livet bland  in  får  järna kommer det här änet om ni vil det  våre det  kul då jag  mina ärförenter jag har  ur  mitt livet ser på nu     

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards