Alla inlägg den 25 november 2010

Av Matilda Svensk - 25 november 2010 10:19

Jag en komopis   är  hemma på vårt bondet  förk er kurera oss  friska jnättläng  skule vi varit  med  dom andra på där  suder resan till Stockholm gå på muser  men  vi valde  hllet bra så att  börja reptera  våran pjäsen  så himla bra tycker vi alla   för  dom  spelar hudrolerna   fakis   till samans  på  rickt om  veta  allt så  dom  är rollerna  Romeo och julia  men rästen en av oss med dr inte   par  jag tycker ska   kul  spela min rollen jag  har jett mej  är  Amman har tagit  hand om  Julia  och  Romeo   vara till samans  fast deras  familjers ryggar  hella tiden  mer  romatsiker  man  kan tro  det  kommer  bli kul spela upp om två vecker dom andra kurserna vi här min skolan jag går  det ska bli kul tycker  vi alla  är med    där ps ha bra  dag  mina läser  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards