Alla inlägg under december 2010

Av Matilda Svensk - 31 december 2010 23:20

min  nyårsaafton kväll varit  jätte  bra ycker vi alla  god  mat så skapet    har här just nu sitter vi oklika  rum   för till   fället  men   snart ska jag  till vardagsrumet  dom andra  som sitter där nu vil  önska  mina  läsare nott nyt år  på er  där ute så hoppas jag  ni ska  fårt särta flöja min blogg  nästa år 2011 

Av Matilda Svensk - 30 december 2010 10:06

Jag ska ta det lugnt i dag  med min   datorn  med den göra typ chatta med vänner  jag har på min mesen och facebook så  jag måla på min konst det är kul ses  skapas  fram  av  min fantasi jag stor  i bland  det kommer om min dag  vad hänt mej  nåt mej  mer    sej er  jag inte nu

Av Matilda Svensk - 28 december 2010 19:20

Hej idag  har jag inte grot så mycket  idag mäst  suit  vid datorn sen  på stund sätt jag  vid mitt stsfili i  ett  målade  tavla   hade bra  i min ateljen är  kontor jäntlingen där mina förlädar   beltar våra räkingar  men  nu  jag mina  måla saker där just nu med jag är hemma på jullov ett än   ha det så bra nu ps det kommer  info nå dag  det lovar  er det  nu

Av Matilda Svensk - 28 december 2010 10:09

jag tycker  den  jätte bra läsa  om man tycker    romakick masnat   av slöja för  mycket   många  pärsoner   deras liv  för ändas läst den  fort ni tagiden fast  av den  belev jag nu har lust lite  ur boken  nu    

Av Matilda Svensk - 27 december 2010 18:37

nu jag   är stan  för nu  änder gör här i dag som  gå  till  frisan   fixa  mitt  hår det ska  bli  kul tycker jag sen gårr ätter mat stans   ses affäre  na  vi  har  här i stan   fyndar nåt   mej så  ska jag kane  köpa ny  mobiltelefon   tarskärm  mode  sånt  nu  man   kan  ha  sitt liv där  om liv det  ska jag inte ha  det  helet  mer  på datorn den  medd bloggen  sånt  där men det  kommer info  min dag   varit  för er  mina under bara  läsare jag har  juust  nu  kommer få med tiden ps jag  jobbat i dag på vår tackobaren  det  var kul  tycker jag

Av Matilda Svensk - 26 december 2010 18:12

Nu sitter jag mina kiusiner har det bra i mina farmor och  farfar  lägenheten  dom har en jäst rum  här  nu   har det bra  nu, dean dra sitter  vadgsrumet  ser på bandy  marsen  går bra på tv en  den  dom ser på nu med  skriver  blogg inlägg ett ser ut så här nu ps jag  sej  ska  till er mina  läser   ha så kul ute i kväll nu tycker jag

Av Matilda Svensk - 26 december 2010 11:29

Jag har jätte mysit morgon med tven, frukosten nu  jag fära upp  mej för vi ska till farmor och farfar äta andans  midag  det är kul göra det för att  trade hon  för  oss då äter vi alla julmaten  är kvar sen  julafton jag  hoppas  vi kommer in  till stan det är snö srom   här just nu  men sitter jag  mysser  med  min datorn avnder jag med den av bloggar nästan vaje dag för  det är mitt  liv där  just nu skriver jag  om min under bara  famlijen, vänner och så min  ganska stora  stlkäten   stor nära mej   jätte  mycket  av deras söd har jag  fåt mod som   flytta  hem från bonde   har  där ps  det kommer om   vår  släkt midagen hur kul   bättra för er  del  saker som händer där i kväll  ha det bra till des            

Av Matilda Svensk - 24 december 2010 22:23

Min julafton  varit bra  mina  närka  i kväll   vi harr  kul i hiopp  med  tvspel    det  är kul ses på  ha kul med  mina  kuisner  och syrra   medan   sitter i soffan  ser oss  jobba  på att ses gå hårt   med där tv spel  ett  så  jag   god  fort  ingen   på er mina läsare   min under bara  bloggen     

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards