Alla inlägg den 21 december 2010

Av Matilda Svensk - 21 december 2010 19:43

nu sitter jag mina föräldar  mysser  vid tv en har bra ser på en film  har jag sätt för ut  den är ganska bra tycker jag så har vi  klät vår julgran en det var  kul tyckte  vi alla    var med  på det  kommaera  i morgon om  tv mordet i sandhan går  i  med   mista den  i går  kväll ha det till bra  des

Av Matilda Svensk - 21 december 2010 15:08

Jag ska ta det lugnt i dag kanske slå in det sista paketen. Det är en  av sakerna jag ska göra i dag är bara hänga  vid datorn hela den dagen som kvar  blogga  så hmila  glad att så måga  läser om  mitt liv så hilmla  vardag  ser för  mej   i dag  helet  upp  ner  vänd   sej er  jag  värdes bästa mamma  såtr ut  med  mej när jag  ara på min a skrivsvårhet stäler ganska mycket  prombem  för mej  bland   då  blir jag fört sur och sen  för band    hände  i dag det  var inte  kul man sålitd va det  den  stunden har där utbåtet  men   mår  jag ganska  bra ingen  men hellett  glad jag  än  käner  bättre  i hörett  nu  skäret bättre fåt i sej  lite mat sen efter det ska jag ut skota snö  så vi kommer farm på gårsplan  när jag karl med ses gör  då det kommer sen  vad  gör under kvällen  med  under bara förlädar  har  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards