Alla inlägg under december 2010

Av Matilda Svensk - 15 december 2010 15:29

ja snart  jag trefa  narba  familjen  ses  dom  andra  i släkten  det jag har just mitt söd  i livet gå  så här långt  jag har bämt  mej  för att  vara under jullovet  ta det lungt   med  jag har min när hett  vad jag  längtar  efter  fredag  ska  jag  mina vänner åker sina  bekta  då   jag  mitt  Hälsinland   det  där  upp jag bor  hemma  mamma och  pappa när jag  där  ses då fredag  hem till  dom     

Av Matilda Svensk - 15 december 2010 12:28

Nu  har jag städa  hela  mitt  rum  fint  nu sitter jag  min fotöjen  har  det  bra nu jag  har nästan  packat klart  nu  min  resväskan  till hem resan   jag  gode mesta tider  morgonen som  beda renett  i min sägen   sova gott  i natt  sam vete  att man har  klart  det mesta   som jag sa  för ut   i mingen  in an jag tänker  packa rästt en  i morgon  fort kärta  med det  här   jag min  rena kläder  na   som jag vill  ha  med  mej  hemma över jullovet  ganska mycket  ha  med mej hem jag tycker ska  bli kul  ses  alla ing  dom andra  min släkten   varit  hitt  häsla på  mej  här nere  på skolan och  bondet  mitt rum  än  det  här mina vänner har  nåra dagar   kvar här  på skolan och  bonde   till sammans  för i  år  här på kejsäterfolkhögskola  bra   tycker  vi alla går här  på skolan   fins det  två  kurser  till  här  väkar  ha  kul här dom  med sitt vis här på skolan  

Av Matilda Svensk - 14 december 2010 12:34

I dag  har  jag  mina vänner tema foto det  är jätte  kul  tycker vi alla min grupp grön kul  vårt vis   korterna  men jag böjar ses  nyss  foto nu kan  visa anat  bilder  hitta  småm saker   som  inte veta fans  för ut   med  på kortet  nå an tagit  min kusin  helet  jätte  fina  bilder   sin kamra har   coola tycker  jag  nu  är  min skol gag slut  nu har vi fritd nu  ska jag  mysa  mitt rum  fram till midag en   nu blir det  facebook , mesen och bloggen   som  mitt ilv  ps kommer under kvällen  händer då det lovar jag er  nu

Av Matilda Svensk - 12 december 2010 10:18

Jag har det bra nu mitt rum  med  darton  med den ska jag blogga mycket i dag  om det jag har planerat det  så  med  mesen   mer  ska er  kommer på just  nu jag chatta med min vänner och  ploka oring i mitt rum  jag sker över allt  dom   ska vara  typ golvet   ser ut  kan jag inte in  mina  vänner in  hitt ser ut bomndslag  en  obäda säng en  minsta stör mej  minst  just  nu i  tag den sen nu det lata mej tag  här  blogg  inlägget  länger tid trode  kalar med än  ps  kommer under dagen   jag  har det    min värd  då  

Av Matilda Svensk - 11 december 2010 10:58

 Jag  har rätt  mycket  för  mej nu sida tiden   den  här vecka fullt upp med  våra  primäre hade en på  tisdag kvällen jorde skuse då secen på  bluken stågupp plådera de sen  komm  vänn från kursen   dela ut en   vit rosor oss  det snällt av dem  tycker jag också  hade mina  förldar hade köpt   röda rosor  till oss  sen  komm  nere  mitt rum hade jag  rästten dem  röda rosor na kul   liten   tagter suppe  det var  myssit tycker  jag  bra då  vet  ni  nu  för  tid blogga  mycket vela ha  den bra tiden med den

Av Matilda Svensk - 7 december 2010 12:59

jag mina  vänner har temafoto  nu  jätte kul  tycker jag med  vi   tag itt bra  att fott letat det kommera min skol dagen 

Av Matilda Svensk - 5 december 2010 16:34

 Ja det  varit jätte bra  i  dag  tag lugnt   som  skulle  göra  så har jag repat  ensamm på manus vad ska säga jobiga  moolger  bra   långa  del av dem   korta   hitta   gången  på visa  av  sluta  rätt tid   med  ska säga på seccen  kul  tycker vi  alla  som med  växa tigater grupp   vi piriga in för  våran uppspel på tisdag in för dom  andra   kurserna  som är på skolan  här  blir  kul   tycker jag   hoppas att

Min mamma och pappa  kommer   ser på  oss  nere  hitt  hälsar på

 Mej det värdet  kan sön mer  än  nu      

Av Matilda Svensk - 3 december 2010 13:17


Ja då  nu   skolvecka  sult  det här min  näst sitta bonde helgen  i  år  jag ska  göra så mycket  jag  följa med  ut flyckt  Ktaringeholm

 Ska  vi  till  morgon   det   bil  kul  tycker jag  söndagen  vet   vad  ska gör  mycket då  jo jag läs mitt manus   kan  det mseta   hudet   nu  allt  har  fansat   sitta  långa   mooning er an  jag  har  mått  mina  mot spelar  är  alla   sej    till  nästan  alla    det är  kul   tycker   vi   alla tigater gruppen  mer sen   i dag  det lovar jag er

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards