Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Matilda Svensk - 7 januari 2011 22:08

jag har det bra i kväll med  packingen  klar  tag det  lugt med  datorn  som vanlit där bloggen, facebook och  mesen   det kommer  roigla dagar na  med nät  jag  bloggar mitt liv  nu för tiden  god natt på er   

Av Matilda Svensk - 7 januari 2011 16:45

jag har nu nästan  packat allt  hem resan på  söndag så ska vi  hälsa   på  min  syrran   en  pojkvän  det  kul ses  dom ingen  tycker vi alla    ner  till Uppsala resan  i morgon  väl på stan  gå sej  mo i affäre na  som finns där nere sen  vi  jort det  ska  vi  åka  med bussen  till  deras  lägenhet  som  bor i  där ska vi  god midag  ser vi  väl på tv  sen väl sov dags  för  mej  lång dag  på  söndag chopping / min  mamma åka med mej  hemma är  för mej vingåker/ kjesäter jag bor  på  ett av  det deras iantbondet   nåra   från  min kursen   växa  den  jätte  bra  tycker jag  har meset vänner från sörda sverige men  kul  ha det  tycker jag som här  från  Hälsingeland don  där nere   tycker jag  är bara  bra ärfören hetet  av  bo  ha eget  bra rum  jag har  ta reda på där nere  nu vardgen  kommer   vanil  ingen     

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards