Alla inlägg under februari 2011

Av Matilda Svensk - 17 februari 2011 06:37

jag   snaktnar  vännen  du  jode hilmla  glad  om var  lite  seg  morgon piga du upp  mej jag  vet  har det bra där uppe nu star  runt dina  måln kul  dina vänner där jag kommer  alltd minas dej  min vänn vila frid  

Av Matilda Svensk - 16 februari 2011 17:54

 vad   jag   skanar dej min  vänn   jätte mycket  nu  jorde  jättmt  gott  hör  fat man var  så mon töter bland   stå upptt   jag   vet  att  du vakar  över  mej i morgon    ett  årsen   jag vet   gick  bor   från  oss    alla    bryde om   de  skanr   dej   rätt  många     VAR   DIN   VÄNNER   JAG TYCKER  DU  JÄLLET   KÄPE   MED  DITT    HANDIKAPPET   SÅ   SÅG  JUST   PÅ  DIN  FRMTID  FÖR OSS ALLA   KÄNDEJ  SOM   PPÄRSON  DU  VAR  GLAD   JAG KOMMER   ALLID   MINAS DEJ   

Av Matilda Svensk - 15 februari 2011 15:32

ja snart  går  man på sortlov   det  ska    kul  komma hemm   tycker jag  nu ses   mina   närakar ingen  som jag   byr mej   om     hur  dom  mår så  mycket   men  vet   jag  har slvart  del med   skriva   min   illa  bloggen   ett tag  nu    här   med er  mina     läsare  jag  har    jag  vill  gära  kommertar  min   blogg  den om  är  bra  eller  nåt män jag   har   vil   skriva   om    så  brrätt  det   för  mej    då 


Av Matilda Svensk - 13 februari 2011 07:45

jag har en  mysig   morigon   med  läsa del   böcker  och  sitter jag  med   datan   har   det  bra  med  fb, msn,  läst andras bloggar det  jag  inte  så ofta  man  gör det   kan je mej  dåliga svjlä   förtorone  man   har  i bland      reda   det   krven  på   mej   i bland    tur  inte ser   jag   blir för anad    alltt man  skapar i perskorgen    men  tur  kommer   om   inte  ofta  läglere   det  är jag   dag  över  för mej ps kommer mina  dagar  med  farar och farmors   varit   häst mej  här nere  sett  hur jag  bor  nu förtiden   


Av Matilda Svensk - 11 februari 2011 13:07

  jag tycker den här boken   jätte  bra   läsa  sån   här dag     kalute så kur   hopp  sfohönet  bra  bok   och  te  muggen   dricka  ur     ha  mysig  kväll  mina  undera  läsre där ute  


              

Av Matilda Svensk - 9 februari 2011 13:03

   

hej  jag har ett stort val   just nu mitt  liv   det  gäller  jag   om  jag  ta mitt   läsår   på kjesäterfolkhögskola  till   höst  men  jag  så förida  vet ut eller in  det här nu  ni  kommer   bilden    nu snart     lista  på saker  brömmer     om  framtiden ses ut för mej   ni  får   kommtera    den  listan   här kommer den  nu


jag  drömmer om att  före läsa  om  mitt  jag   lvea  med    olika   handikappen     hur   jag  får  mitt  liv   funkgera en  då    ser ut i dag  bra

jag  drömmer   bill   skänd bloggare  en dag    jag   vet  stort    just nu   men  tar  dag  kommer   fram till  mej

om jag  haden  här  under  bara  bloggen   jag  över   leva  med   med mitt  liv  har  nu bra  ser  ut nu  tycker jag   mina andra  min närhet   just nu    ganska många   ska  ni veta  

     

    


Av Matilda Svensk - 7 februari 2011 12:47

hejalla lärse  i dag har jag mina vänner  böjartat med ett nyt tem som heter  hand värk jätte inter sant  ycker jag  ska gå nu  till min  lekhon nu  jag bärtta   för  sen i  kväll

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards