Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Matilda Svensk - 1 februari 2011 15:02










jag  min kompis var såg  på den  före stälingen   jätte  tycker  vi  boda  efter  det tedan till senslaen ingen   gick  tag  sen fram  till  rustangen  där  vi skulle äta midag  där  men  komm in  för dörren står det  kille  tar i mot oss  sejer  full vid borden  just då  bste vi  skulle vänta på ett lidit bord  till  oss gick   till  baren  köpte  våra  dycker   sen fick  vårt bord  min kompis  bästla  våran mat  smaka  gott  sen   åkte  vi hemm  min kompis   lägnhet   där  säta vi  såg på tve  det bra tills  gå sova  väg   ganska tit upp hiana med ett  tåg ta oss till   Katringen holm  stahon  där i från  vi  buss till  vingåker sen när komm faram hitt så gick  på  byn   sen  vari   rustang  ått  luchen/ midag  det smaka  gott   tyckte  vi  boda  sen  gick vi  hem  mej   mitt  bonde  hur jag  bor  nu för tiden  när  inte   hemm i trnö   för mej  en då  






Av Matilda Svensk - 1 februari 2011 12:33

ja  nu mina  under bara  läser jag har   det  bilveten ny månad som  heter febuari då   jag på  mina  mina  under bara  läsare  jag har  handikap  som  min staving av visa ord   kommer  med  just då  till  i mingen håller på med  det  jätte  jobit bland   har  stort ordfrod    som  jag   tanker inte på  så offt  nu längre på samma vis  för lärt mej   och  leva  med  alla  mina  handikappen  i dag   där  jag och  min kusin   skapade    den här  bloggen  skriva  av   min om  vardag   den  ser dom   lever   som  jag   kan  seja  hur  taksam   jag över ert söd   ni er mej   när   ni  läser  min  blogg    tusen  tacker  till  er   läsare   jag har nu

   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards