Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda Svensk - 11 juni 2011 14:16

närr jag komm hitt kände jag ing här på bondet eller på skolan jag min  bästa kompis  delar koeri dår rum en brvedi varnda  vi gör massa  kul skaer i hopp  som  vi haren  läsgrupp en sen  brukar vi var ute gå pronader jag   flyttade 40mil   från min famlijen

närka  där  för mej ser jag väx  som en famlij  där nere   vi gör  nästan  allt  den vaktan tiden   vi bor samma  hus ingen vet  om   vi får   på  här  skolan till  hösten nåra av mina  vänner  varit  prova på sina nya  skoler det ju mitt  mina vänners hemm   där

Av Matilda Svensk - 4 juni 2011 08:04

jag har bäst mej   för   böjra  blogga mer  bara  för jag vet mår bra av  den   skriva av  om händer   i mitt  just ganska röriit i mitt    liv  på  vata sidan  om  vara hela   doten just nu    typ   hänger  på  skolan   kanse ska lägggas ner   höst min ser ut   bra   jag   kommer få jobb   om jag  vil   ha lägnhet    ha ett  hemm ta det på eng hand 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards