Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Matilda Svensk - 4 januari 2012 16:35

jag mina kusiner  sitter i mitt rum myser  darton  en liger på min säng  vilar lite  vi ska äta midag här  hossh oss jag är glad   för in tycker om min blogg  skapade jag  för  må bra  typ  för 3år sen jag  börja ställe  sriva av  mej  mo  mitt liv leva med  fokhonnedst ned  är ingen  dans på ros  bland mår man  kit  visa dagar man  den är jag har lärt mej   käpa för komma nåstas i livet ska föllja sina drömmar än är känpa  göra dom  värkilg het  jag före läsa om mitt liv  hur lver

Av Matilda Svensk - 4 januari 2012 10:40

jag har haft mysig  morgon  först i vardagsrumet   nu  är  jag i i damitt rum har bara kollar fb  jag himla glad in som  föller mitt vanliga liv näst som  erat inte  som  er bland jag har handikapp men jag har lärtt mej leva med  dom men  det  har inte nå dans roser  sak ni veta det är som täsade skoggen den finn lätta gå där  för er inga hinder i livet  luras alla har lika  bra skolan erna  det inte  snat  jag har inte boad för jag fonkhoshinder jag har  det stöd höfst men  jag varit mycket evins det är jag än i dag  mål hur  vuxna  liv ska ses ut efter folkhögskola till  höst  ska  jag hyra minenga lägenhet tack alla  in stöar  mej  i mina  drömmar  jag har  mågna fler

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards