Alla inlägg under maj 2012

Av Matilda Svensk - 28 maj 2012 06:33

hejalla god morgon måndag jag har läst lite bok sen har jag nu sät på film min darton  sitter jag bloggar med lite  med er om hur  dag  ska komma ses ut för kommer  visa våran berlin filmen ingen har ses på  än  det ska  bil jätte spnände tycker  vi alla  i  min krus dom andra kurse na på skolan  i kväll  ska  vi ha  öppenscen  vi upptärda med gälge kören  det  blir spänade  tycker jag   mina  vänner  från dom  andra kurser na ;) ha jätte bara dag mina under bara veckan om ni hör nåt från mej  så är jag liet upp  men  kan morgon kväll har väl tid blogg men  onsdag är jag upptag en med vår bal  undar om  väm  som bilr  åres balsen drotting  av tejerna  från kurserena  sen väm av  killar na som blir balens kung  :) ;) <3 <3 <3

Av Matilda Svensk - 27 maj 2012 21:48

 

jag önskar mej  den tvsecnen i födesdag persänt häst dom terförsta den gick  på tv3  när jag unger gick väl lågstadet   nåt   sånt

Av Matilda Svensk - 27 maj 2012 20:05

jag käner mej lika busig  som pippi  visa dagar ska ni vet det

jag tycker dom  här filmer na är jättet bra tycker jag ses drömma sej  bort  ett tag             





















Av Matilda Svensk - 27 maj 2012 17:47

hej tack allla mina under bara
läser  föllt mitt liv  dom två år en jag har pluggat  sen jag sluata högmmarskolan  ter år 
sen jag  stulta där nu har man
gåtpå två olka bra folkhögskolor  det
hänt med mej mycket med mej min famlijen alla runt kring mej   har är kommer all tid vara bra sötd för mej
jag hört mina förlädarna  att jag  är envis och modig  våg vara  flytta runt
halva svegekartan börja  på vuxanlivet  börja på kejsäterfolkhögskola
växakursenförberda vuxen livet  det bra
första år där   sen fick jag börja på
andra år har på Ågestafolkhögskola det är mitt andra hem genom  man bor 25 mil hem det här läst år ett  föra åra ett  kändes som40  mil  upp hem 
till hälsingland

Av Matilda Svensk - 27 maj 2012 16:53

hej alla ni vet är  tack  tar hand om mej  fast  jag inte hemma är sjuk väl tur för  er tycker jag kommer  kuna vara med  min vänner  siita hella skolveckan  händer mycket här skolan typ öppenscen i morgon kväll   vi  upptärda   vår kör gälde  heter  den det är första speling ni för pluk så hr vi en späling  söderkorgen  nästa måndag  för vänner famlijer na  våra   det bli  så kul tycker  vi alla  med  ;)


 





Av Matilda Svensk - 27 maj 2012 08:20

hejalla  idag har haft en bra mysig morgon in jag ska gå vätt i dag kommer kanse tejekompis  hitt hälasa på mej  om hon har tid slut  just täntor många nu  jag burka sener  frukost på söndagar  när jag är skola  har tvätt tid vid 10:00  då är jag inte huring  för än vid fem eller sex på kvällen sån är jag bara fårga mamma om råd snart

Av Matilda Svensk - 26 maj 2012 20:23

jag  ses på här i kväll tve Nunstedts superguide inför Eurovisionfinalen

 

 

                  hoppas vi vinner  i år  vad  tor in  mina  under bara läser  kommerta  det här om ni vil ;) <3 <3 <3

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Matilda Svensk - 22 maj 2012 21:23

så  här bilen över berlin  från tv tornet det var häfikit







det här  del på muren  det hel del konst värk på den  ska  ni veta ;)


 











 det  händet mycket här åtet jag föd   då  mm

 

 res ditt upp täk  ber lin häfitig stad men ta många dagr  där då  det mitt tpis ;)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards