Alla inlägg under juni 2012

Av Matilda Svensk - 12 juni 2012 22:12

hejalla läser jag har jobbat i dag  på vår sommar krog som heter stenö krog  jag hoppas  det kommer folk till oss  i  sommar äter lite mat hoss oss  eller  ta ett galss vin eller läsk  med era  vänner/ famliger  GAD SOMMAR PÅ ER ;)<3 <3

Av Matilda Svensk - 6 juni 2012 21:24

jag har haft en mysig dag först skulle vi gå till mor och morfar  hälsa på dom vara inte hemma så vi gick hem hämta  fika bröd gick upp hälsa på mina kiusiner sen komm dersa hem vart kvar en stund till där sen gick vi hemm ing till oss  gjode oss ioring vi skulle ut till stenö krog som vi driver just vi hade min av sluings midag ute där det vara jätte mysit alla vara där hella skläkte nästan ;) ja fick finna persänter av dom

Av Matilda Svensk - 6 juni 2012 21:00

hej alla i  tisdag hade vår av sluting på vår skolan
den  gick  jätte bara tycker jag 
gäldeje kören fick sjuknga sitta gång till samanas krus in tyg dela ut
alla elver dom olika kuser na på skolan 
nu ska jag inte plugga på tag tor jag trötan på det

 

här  får vi vår intyg på  vi gåt dena kurs så en ros

 

 

 

 

 

 

det här gstav som har varit vår körleder för gäldjekören här fick han en persänt av  mej som tack bra jobb   :)

 


Av Matilda Svensk - 3 juni 2012 20:37

Hejalla min läser jag mamma,
pappa, vänn till min mamma med hene varheneskille typ vi vara åt på en
tandleäsk buffe nu liger på min säng tar lugnt 
näst sitta kvällen i mitt  rum   bot hår i ettår  vi är  typ når kvar på
internet  dena helg jag har ganska mång
vänner   här men  bil 
könt  komma upp ingen till
söderhamn

 

 


 
Av Matilda Svensk - 2 juni 2012 20:18

















jag önska mej här den tv scen på dv om det går bara för jag tycker mysit ses på vi fem ing    hoppas in får mysig  stund nu min a läser



Av Matilda Svensk - 1 juni 2012 21:04

hej alla i morng ska jag städa hella mitt  badrumet  med an jag gör det ska jag lyssna på takida det kommer ta hella dagen  tor jag man ska nog rand med det hoppas jag  är  mitt rum klar ingpkhonen



Av Matilda Svensk - 1 juni 2012 20:55

jag tycker den här film en jätte bara men kan börja gråta ilte mycket  varing ni moste vänne ses på  film med  det är råd  till er

Av Matilda Svensk - 1 juni 2012 05:45

hejalla mina läser idag ska jag flya mer i min flyttlådan mer saker från  kalssrumet in får järgna fråga ut mej om mitt liv har  ses ut  för mej men ska vara  från tider inlägg i hösat/ vår  en  nu vet ni det jag jätte glad att ni tycker om min lia blogg jag  är ingen moder blogger min kusin  Frida är fast  mycket  med  vardaglivet  på sin blogg tycker jag  jätte bra föllger  blogg när jag har tid  min blogg handlar om mej min vardag mäst i bland mina helger

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards