Alla inlägg den 4 december 2012

Av Matilda Svensk - 4 december 2012 17:19

Hej alla mina under bara läser i dag varit på nygatan daglig värkaas heeat jag går därvmed an

 Jag sköer ett jobb  jag där för  inte hänga för mycket hemma   konaten vänner

Här dom leva  sina liv jag mitt jag käner  mer  redo nu söka jobb nu  jag  tänker  mycket vad gör med alla mina drömma vil  nte bara på nygagt hela tiden  jag varge mej lite  i min vardag  ganska en form i just nu   ta det som är in stäla frågor om mitt liv  undar  ånt av det  skriver  här på min  blogg en   ni är nyfickna på nåt  jag inte älig mot er tidet jag  had  börjart gå på  daglig värkashet  alla träftuntar olika pärsoner  behöver  syel sätingar  än vi  foindsatadepärosner klar inte av  riktaga jobb                               

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards