Alla inlägg den 7 december 2012

Av Matilda Svensk - 7 december 2012 18:03












  









   det böcker na  jätte bara tycker jag  sån köp vänn  julklap

   

Av Matilda Svensk - 7 december 2012 15:55

När jag var lite 
glad leket mycket mina vänner dagis tiden var bra  seexårstiden  den med  hel  lågstadge gick bra ändar fram   började i fyran  framot  då  hände jag int bar lekhoner  medvisa ämnen var svåre för mej jag  lätt för svåre bokrsehoner  redvisngar 
som jag bara dålit  tap hömer
tvånger  måt lärge undertisden jag  vil 
gör mas bu saker dom kast ut mej korebor slip ses dem dag vara baratid
jag mång finn vänner byr sig mej då när jag skulle börja 7:an bästejag mej  för  
börja i särskolan tiden gick 
jätte bra där med sen gymsetiden den gick jätte bara tycker jag för  den 
gav mej mycket  mer trpå nygatan
ode jag  haden storge syrran pluggat
lägen  jag vile göra det samma hon  vad gå på folkhögskolan jag prova på två
stycken första var  värbärsfolkhögskola
den andra hete kjesäterfolhögskola 
växakursen förberda livet  jag
trivedes bra där nere dom mej  så jag
veta  sitta dag när mamma och pappa
hämta mej vi sitt ut värdeng  med  mia anvsret för kursen visat rumet sovit jag
sta på sängen  då bärat hon att best på
möt haft då bäsmt vil mej lev där  
vileksöka dom anta mg rulitej 
derkt  vi  helet nysart   jag såg inte  nåt  rolit  
min hämsadlärge då den hösten flytta jag ner sömland  vingkåer  
började kjesäterfolhögskola där växakrusen helet hus tvåningar med
rum  där vi bode det vårt hemm all mitt
jag långt fång skolan  på tiden
mysig  tycker jag  om 
vänner där lärde jag mej vara staka 
pärson jag i dag  mer  sälv städig pärson jag  är gald gåt 
två olka folkhögskolor lång historga ågsta den var jätte bra mednärjag
gick  där så läse jag två kurser samtid
jag had stor mål mina ut bilingar dom skolorn 
när  fylttade hemm hitt upp ingen
jag  hade jag mål ha engen läghenet
kalra nästa engen hand sen söka jobb  
sånt  där jag är nu   lite glad åt  komm till nygatan  frefa
folk  det inte gärg bara sitta kul
tag  jag gör nåt vätit med liv  anasr skulle jag  kuna vara hemma slpa vid darton 
förbeda mej mina förläsingar  som
jag i vår på bildahuste  
föräladargrupper na jag ska bärtta om 
hur jag moåde bra av gå 
flokhögskola  är anre lunda
valnig skolan  det är mysit vara på
nygatan räfa flok  där sitta ungs i hopp
jag tycker könt vara  där men lite om
växling  jobba  hårt  eller vad som hälst
nu  hända saker i mitt jag ska få
provjobba nästaår  ska kul tycker jag in
ska veta jag många drömmar  bra hat
det   når  vet av dem  min när
het  varit inor stöd  för mej 
min  Famlij och släkten vänner
mina jag har  runt halva svegekatan  in vet vikla in är  näms nu är min alra bästa 
kompisar min kan ha dom heter Ida och Lovisa

Av Matilda Svensk - 7 december 2012 08:53

Hej alla under snart ska man åka till stan på möt
om  jobb  sen mysa ingen  med
darton  kanse skriva mer  i mitt bok manus  jag håller med nu

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards