Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda Svensk - 12 januari 2013 16:53

Hej alla under läser i dag har jag tränat
boxatsäken  det gick jätte bara i
dag  med träing  sen gick jag   till rum myste med läsa stund 
sen  var  vi nere till  mor och morfar fika  de med  ina vi gick hemm  vi upp till  deras
bod  tiade efter ett nattrbos till mitt  enga hemm ine i stan  jag är hemma just nu pappa  för bort kurs den här helgen   så ska jag hämta nåra saker som sankar min  länghet 
som tärings dverna  nåt mer som
jag inte  kommer håg  just nu    

Av Matilda Svensk - 9 januari 2013 22:11

hej alla mina under bara läser i kväll jag ha mysig  i min länghet  är  fin nu men sitter soffan tänker om gå läga  mej snart jag  ses på tv sänade att  tv4 just nu  i morgon ska man till  nygat an ha det bara komm er här morgon bit  om jag hiner göra skriva då

Av Matilda Svensk - 7 januari 2013 21:46

hejalla mina under bara läser  sitter 
myser i min enga länghet  nu är i
vardags rums del en i min tvåsitsoffan med min darton  på känna minagg kollar min fb så bloggen och spelar  lite ses jag på tv  sammtid it  kväll var mysig
mamma och papp varit här  tider  i kväll i mina garober  kälder så 
mitt badrum  sen laga  vi midag i 
mitt köet  ps dag varit  jätte bara på dag  nygatan  var det  för jobbet i dag hoppas börja där  nå dag i den här  veckan                        

Av Matilda Svensk - 5 januari 2013 23:18

Hej alla mina undera läser ber om urkät för jag blogga på tag nu men varit mycket  plaring  av min  flyt minegna längheten mycket  tid  den är  jätte fint där nu  i går kväll

vi på midag hoss  farfar och farmor deras länghet   när hten av min gick hemm myste stund la jag mej så att orka mekerd dagsen änder vi hade på Ieka  vi handla hell del mitt  hemm del saker göra  där just nu  som skruva  i hopp alla mina  hyllor na   jag bor just nu hemm  hoss min förlädar  mysit det med  ska könt få ta hand om mitt enga hemm   med

Av Matilda Svensk - 2 januari 2013 23:13

Hejalla mina under bara mina läser  i dadg har jag mina förlädar  åt genom 
min låda där jag samlat små skaer 
i den sen var i 15år tor jag  som
kalstuar  mycket  kösrepsakp 
upp täke vi i dag vrit stan ut rätt arnden som banken  sen var det fast hestbryon med  dom hämta min nycklar na till min
längenhet  kommer bli jätte finn   sen ut handlade nåra saker  till den 
hoppas kommer kuna sova där nåt under nästa vecka   det är mitt mål  vi har haft mysig kväll med mina förlädar   vid tven 
ses ett på fäljbakamorden   nu sitter jag myser i mitt rum  nu ina jag 
ska hopp upp i min säng  läsa en
stund    inan jag somnar      

Av Matilda Svensk - 1 januari 2013 16:34

Hej alla mina under bara läser i dag såg  vi på film och mat  sen komm mamma pappa  kom
hämta de mej i går jag var md syrran , henes kille  med deras vänner  vi jätte
kul  sen gick vi nere till
rodhustroget  såg på förkeriget  sålkade med vanrda  jag det  här år  komm hända mer  roliga saker i mitt liv 
nu   sitt er man myser mitt
rum  just nu snart ska få in reda minega
länghet  i morgon ska  vi stan        

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards