Alla inlägg under februari 2013

Av Matilda Svensk - 26 februari 2013 21:04

hej alla mina under bara läser  i kväll har bara myst hemma i min soffan det var könt   kät gansk myt i mitt liv  mycket posivtaskaer  än då  jag   på jobbet koar hel del kaffe  varge dag ska ni veta  nä jag håller efter fint  där   tokar bordad

Av Matilda Svensk - 25 februari 2013 21:16

hej alla   min läser i kväll har jag  tärnat zubb  det  gick jätte bra tycker jag  skulle lite på tv4ply  det inte så bara just nu  förker i mogon biti  stälet 


Av Matilda Svensk - 23 februari 2013 19:24

Philip och Matilda 

hej alla  underbara läser i dag mysig  först promenad sen fika vi sen   var   hälasade på min kälst i bärge fåt en bäbis  ust nu sitter jag myser  mitt rum med and jag  smälter vår god midag  snart  vi  väl se på tv 


Av Matilda Svensk - 21 februari 2013 19:57

hej alla min under läser i kväll mysig vid tv nu ska ses på film  äta pokon sen läga mej  läsa ina jag sova  ps in får gänara  skriva fågor  till mej  här    vika som hälst  dom ni svar på

Av Matilda Svensk - 19 februari 2013 20:34

hej alla mina under bara läser jag har haft mysig hemma kväll i soffan snart  ska  gå lägga mej läsa stund ina jag somnar ps min dag varit  jätte bra på jobbet  

Av Matilda Svensk - 18 februari 2013 21:26

hej alla mina under bara läser jag var tärnade zubba i kväll det gick ganska bra  för mej snaber än tärna  där med mej  jag har lite probliem med  kondra mina ben och amar  så  had jag lite ont min mage

Av Matilda Svensk - 17 februari 2013 19:42

Hej alla min under bara mina läser jag har hfta
mysig  helg med  pappa nu 
har han åkt  hämta mamma  kommer i kväll  nu ska  sitta mysa ses på
film  kolla min drton så upptre min
blogg  det  kommer morgon 

Av Matilda Svensk - 16 februari 2013 18:45

Hej alla min under bara läser i dag var vi åket
sikdor i  banken  upp i järvösbaken  det gick jätte bara för oss båda men jag höll på  vruppa tag  
under sitta  åke men  hitta banlasen  ingen  fårte att åkre
ner  för baken jag hilma solot  över 
mej nu  åkte jag lite fårter än
jag brukar  göra   sen
åt  vi vår midag  där  
nu sitter ag myser  mitt rum just
nu  kollar min drton  så 
upptar jag min blogg  så  smuptar på cider  har det bara bra  snart  bli tv mys 
det kommera i morgon

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards