Alla inlägg under mars 2013

Av Matilda Svensk - 15 mars 2013 13:02

Jag  kommer
håg kälalsan hur  var flytta hemm  i 
fårn  alla man kände  här uppe 
nere till Vingåker   börja  på 
kjeästerfolkhögskloa  där  på växförvuene livet  häte kursen 
vi hade helet hus  för vår kurs
på  båte våingen fanst  det koredåer  såg lika trap upp  vi hade
lika kul under veckorna  som helger
na  där   lärde jag mej sjäv stäning som pärson


 


Av Matilda Svensk - 15 mars 2013 10:05

hej alla min under läser i dag är jag tyvär hemma ska  bli frisk från min föryling  jag ska hemm i helgen till trönö  om jag  pig frisk på  söndag ska jag få  fränade i min länghet i går  kväll hade jag mysit med syrran och hens kille  komm hemm till mej  vi lag midag i hopp  smaka gott

Av Matilda Svensk - 14 mars 2013 19:09

hej alla mina under bara min läser  min dag vrit bra på jobb ett  men jag tor ska vara hemma  morgon kurarea mej   från min  förlying  

Av Matilda Svensk - 12 mars 2013 19:09

hej alla mina under bara läser i dag min varit bra på jobbet  nu sitter jag myser i soff ska snart ses på tv   så kolla min darton   sen ska jag gå läga mej  läsa stund  in jag somnar  jag orka med jobbet i morgon så ska jag min mamm på bio

Av Matilda Svensk - 12 mars 2013 06:07

hej alla mina under läser jag tyg sån där mys morgon  jag göra min fixa till mej i jag ska till jobb  bryga kaffe hella dagen  

Av Matilda Svensk - 11 mars 2013 21:01

hej alla min under bara min läser i kväll har jag  tränat zubba det var könt det är  kul käna rymten musiken 

Av Matilda Svensk - 10 mars 2013 20:44

hej alla mina under läser min helg varit jätte tycker jag  har vrit både i trönö och  hemm i stan ingen nu myser jag i min soff ska ses på tv



   det här andra förlaget  jag önskar mej  földagspärnt
 
    det här mitt första lag jag vil göra med mina naglar
 
 
 
 
 
 
Av Matilda Svensk - 9 mars 2013 09:01

hej alla mina under bara läser  nu sitter jag  kläd i min täringskläder  ska snart på mitt först zubba prty det ska jätte kul prova nyt jag tränar på   mådagarkvällar na men då är det finse zubbba

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards