Alla inlägg den 11 april 2013

Av Matilda Svensk - 11 april 2013 20:31

hej alla min  ubder bara  läser i dag  vrit bra   på jobbet    sen på luchen var ute hanlade med  förlädarna  sen var det bara åka tilbaka  jobb med  bryga kaffe när jag hade sluat för dagen  gick jag hanlade  lite hemm  så  gick  jag hälas på   mamma  hensloka  föräre tag   då grengantan1  vi sat prta lite  där  sen komm jag   träna lite  men just då ville  komkunden  tärna peleten  då bestemde jag mej   för gå hem  min längehte  med mina  vorna hanslade  när jag  kom  hem tåreda på  lia  hade med hem den mäst skulle in  kylen det var läsk och borgoApelsinjos   så  en bok    jag har diskat  så vra pappa   jlähplte mej  lite post  nu sitter jag mysre  min soffa har det bra  ses på tv   kollar min blogg det  kommer i morgon  ina jobbet  eller på kväll  det ber tiden med  blogga då 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards