Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Matilda Svensk - 1 maj 2014 17:17

 Ni mina läser i dag har jag tränat spruninginterval det gick jättebra tycker jag  mamma och pappa med lite  det  tipsa mej oloika tinker  bäret inte ont min fotten  nu sitter jag  myser  i soffan ses på tv snart min mamma pappa  då  vi komma på vad vi ska äta midag kanse med min morbro och mina kusiner jag har börjat springa dell komm form till vårsuet jag och kompis vara med där  ska lova er upptera mer hur går för mej täringen  jag komm ut runda imorgon har tid  jag jätte glad så många hiatt min blogg lite för nadvånad om vardag ser ut  ni vet att väl kan ställa frågor  till mej eller in tycker srkiver nåt ord fel men hör i hopp med  handikapp jag har det lever  som er jag borlänghet klar mej enghan fast stöd min familj och alla dom rut mo kring mej

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards