Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Matilda Svensk - 22 maj 2014 20:17

hej jag koll steking problem mälan fb  bloggen ing   eller kan  vara  jag lite tötter nu lägga snart fårt så kösmästar är klar tven   jag ska ora med morngondagen  jobb   så ska man hamska tand läker

Av Matilda Svensk - 22 maj 2014 19:08

  nu sitter  min under bara soffan har det bra  i dag har det gott bra på mitt  jobb har  brykt jätte mycket kaffe  dom andra  gilar  mitt  mäst  godas  som skat har jag slpar i kväll hemm  har olika  sitlar ni  veta   nästa min tavollor  vägarnan   så har man fixa  mina naglar  fina inang  nu sitter jag  med min darton   kollar min  blogg och fb jag   föker  nu vara  nyer  läser  där från inte mej än här  visa dem även om har  handikapp  eller  fonkdensat  har bloggen  har jag mår  av  skriva av  i blan   här  när det inte för privat använder jag mej av min tankarböker   här kan följa lite ur min vardag  liv  så engelet är jag =)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards