Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Matilda Svensk - 23 augusti 2014 10:16

 hade jätte kul i går   först jobba de jag luhch  en   hopp med min förlädar  sen dax  för pass  tåv  jobb    byrgg än nu mer kaffe  dem  jätte    gör  det  efter sluat  för dag gick jag hanl i mina faa  godis ha  till   sener på  kvällen men vart inte   gick typ   fem var på   sörmingleks orm råde ett   det  är helgen   det  jätte kul    runt med kompsi  som htere tove  vi runt bland klans stånden  köptet  fordlar  till min mobil  det är snykt svart  det pasar mej mina kläder kommer  den dag en sen tog vi  tur med hnenes bil efter  det  släpte av mej utan för min  port      så vara hemma   ingen fina lägenhet  mina kväll  runiter  man har in  kommer i sängen    läset en stund  i dag  ska man vara med pappa och mamma sen  vi gå stan  kommer hemm mej ska   förka komma i kläder seket   tycker jag  allt idag  veta mina läser =)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards