Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Matilda Svensk - 24 augusti 2014 21:47

jag hunit med mycket  helgen sovit trnön igår   till  dag då  åke jag ni till dem eva hensk pojkar   gick  srömingleken  så gick vi till parken  lyssnade på   en av anntyrs  barn  var med sång tvävling hon vara  jätte bra  vi sväng runt området  ingen  när vi vänt höra dom skulle gå vider   så  böjd  jag hemm  dem   till mej  dom tycke jag bode fint   sen  gick sväg stan ing parken vet dom  vider  då börja det hösräng  då bämde ag mej för gå hem til mej mysa i hopp i min soffan  ses  tv dax  för  gan pizzra köpa min dag där sen jag  sätte på  film  nu  ska läga mej läsa lite ur här  boken bilden  den jätte tycker jag spände jag kan inte släpa  den   jag vill bara  ps inte er  tycker tema döden kommer  små  part i bland en  men jag ger den här boken              

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards