Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Matilda Svensk - 21 oktober 2014 20:56

 det  har varit jättte  dag på  jobbet  mycket jort  där  sen  gick jag hem  fixkade lite mälan mål ian jag skulle väg på  kvällen   passet  gick jätte bra tycker jag   nu sitter man  har bra i soffan har det bra ses på tv  funder  på om jag   om jag   gå för bi sarlång dona  som   där kan  man   gör nalgar     mina  jag     önksar  det  jänliteng här  julklap men  sen komm på lång kö  gör  stånt  inte hiner  dagar före  nyår varr min tanke  men gör det tider inte  fultt nå stund här i stan  jag kan  gå göra  mina naglar  vet hur  ha dem fromen   torpanar  om inte  färdiga  vita  gliter i  på  dem anaras om  jag  frårgan färg jag vilj ha kommer bli vit och gliter  det kommer  bli  jätte snyckt på mej pass alla mina kläder  och  då kan strycka  bort från minönsker  första   var på  hoppas inte knollar till för nå min klärsten dom  tänka  om geje mej  nåt anat  från den eller pengar vill jag hälst  nåt ant  ps nu moste jag gå lägga men   börja på nya bok  =) =) 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards