Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Matilda Svensk - 22 februari 2015 15:30

  nu sitter  vi i  soffan  hem  ses på tv  nu  jag med min draton  kollar in min lia  blogg  lika för vånade värge gång  få  ses  ni  den  många  ändå jag skrivt  rätt dålit  ni  här man tränar del kvällar na  på veckeur na när kommer  hem  man rätt så  slut  till soffan ses lite på tv  sen går man läger mej  för  sov   män  nu tar mer om  gjort i dag  vi ner stund  hoss  mormor och morfar  där fika med syrran famlij   träfa  morbor lars och pia   där   också   när  vi komm ni  deras köet   hölpå  förkalar  lägga   dera son  sova  stund  så har huint med  träfa våra kuiser maja hade med  sin kille    man längtar  i morgon   ska man  jobba   sen på kvällen  ska   träna pass zumbba   tar hela  typ nästan  ses på  det  sen hem   salpr tag i min under bara soffan ses på tv ni man ska svova   orka med nästa dag  jobb sen  passet  träingen  ps lovar jag bärta mej blogga mer i veckan   om mitt liv  väl mäst träing    gissar jag    

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards