Alla inlägg den 25 november 2015

Av Matilda Svensk - 25 november 2015 17:58

hejalla mina under läer i dag huint  sen gick jag med ganska mycket på jobbet fast jag sluta tider än brukar hämta mina böcker  resevar  på bibban sen gick jag mötte upp min mamma utan för ica  sen sedan gick jag hem  mitt myiga  hem    tider då satte jag mej i köet jag anars  sitta bo i min soffan  jag är hemm på  dom kvällar  inte då   satt man  besmt mej  plugga lite inan åt midag  tv mys fort säta med det  så stika lite och börja kanse bok jag  nu älitilingen  fåt  hem   hitt stan  men  ses  hur mycket hiner  vara konstnär i helgen   min mor ska läar mej visa  hur  stika vantar  det bli kul  jag hoppas vi  morgon  gå handla  ett nytt gransystan till den   tor  vad vil ha  typa  slag   mon en  jag vet kommer välidt utmanign för  mej  det här  tänk   nä snart  gå  till soffan ing  ha det bra hade  bäst mej inte träning i kväll  kuna plugg körkortet   om vanka tid i mogron in furkosten lite mer plugg då  hörsmer då sener på kvällen  kanses =) =) =)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards