Alla inlägg under oktober 2017

Av Matilda Svensk - 19 oktober 2017 07:14

ja sitter min under bara soffan kollar min draton  den sen kommer tag  gör mej klar in för min  jobb brygga kaffe/ haand om rästten av  fikarumet och luchrumet  sen  efter jobbet i dag  först hem  till mej  äta midag  kanse träfra  rästen famlijen   nere  hoss  farfar och farmor  fira hene på försdagen supersnbat  för jag uppe i  till hallen  träna två min köna  pass  dom heter  corre och  zumbba  tycker av med lugna ganska hård pass hade i går vara paopp och tisa träna man  speinterval hort  könt alla  här passen jag  går på rtäl sätt  mej  handtera  mycket mitt liv  nu lite upp och ner nåt mer .... ansr bara med mej min famlijen  kanse skriva mer här bloggen i kväll om inte tötter  hlav soer i soffan  min ses på tv ps  jag tycker kul  hitt kvar monga av er här

Av Matilda Svensk - 7 oktober 2017 09:06

ja just sitter man  har det könt i min soffan kollar på min paltan  och så  bloggen har varit  liten stund  inman  man ska gör  ducha mej  klä på mej  kanse ta tur min mopped  handla paket peter till sytter son  avlings dop persenst  han ska få  sin moster han bara just lia  fovrit redan  kommer kanse mer i kvälll här  

Av Matilda Svensk - 6 oktober 2017 17:12

jag tider i varit hemma ingen jag titta på film  sen har också hunt med stå vid stafliet målat lite mina alster tider nöjd med  förbering på  två stycken ja nu är man hemma  hoss mamma och pappa  vara här helgen  väg i morgon på dop det är alvin som döpas   men sitter tar lungt i mitt rum  jag har  kvar här  kollar på min palltan  sitter med blogggen just  nu  fart på den många hitta  tillbak  läsa den kul tycker jag  nä nu   spela lite tor jag Ninjamåla2  det är  ganska svårt  visa baner  där  visa för lätta


Av Matilda Svensk - 1 oktober 2017 20:35

Ja jutst nu sitter jag  nu mitt rum suit läst på bok på plattan min så   hiner med blogga  sund in  man  gå  in mina  förälder  sitter vårat i  vardagrumet   vi ska  ses på tv på spårlös   tider dag väl huint med ganska mycket tagit  två  turer runt här i trönö  jag hoppas tid morgon kväll blogga  =) =) =)

Av Matilda Svensk - 1 oktober 2017 11:03

   just nu har man är gjort på  kommi håg lista  delat  uppden  visaker i  går

 1. som att hand om vätten min och ganska mycket  


2. så har man parta i hopp alla struperna  nåt  fins alla  där vanlit mej vet vart  fins  länsner tvättkorgen hema rästen mina kläder 

3.   så har sartat  vättmakien med   mina sängklder  och  del skaer  väl tvätta även  famjensen  käder   bäsmst mej  för köra tvätting hemma helgen hemma  här i trönö  lunger  här  komma håg  att  man bokatvätttiden  mitt hus bor  i stan   för upp tagen  vardagskvällar  träingen  jag provertar mår bra  kläder


4.  ja  sitter man  slappar min soffan i mitt rum  med darton och paltan   tittar på den   ammal avsinit på sverges värtabilföre  dom är hellet knäpa  där  


5. funder man ska kanse ta tur med  min pmoppdebilen  maleexpersen   lagom frot  mej 



Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards