Alla inlägg under november 2017

Av Matilda Svensk - 16 november 2017 18:44

 kit  hila  könt täran  på passet eft  könt allt hände på möet ....  det  jätte  man håller  sig  from tycker  då minder sjuk ni veta flok  det är  bra hälokost med  mycket dvitamin  ska gnnska mycket   den  här års tiden   vi är  nu

Av Matilda Svensk - 4 november 2017 09:18

ja nu sitter  förker av slta min  frukost  upp  äten  man   ine  på andara mug kaffe nu kollar min  bloggen  skrivejust nu nyt inlägg nåt läsa här inte bara gaörmmla skrivt  förut dena  blogg men  ja säga dena veckan varit lite uppe och ner på jobbet så ...  inte årka  vara här veta skvriva ner mina  tankar men här  ofsta  har  min träingen hjläp mig och  min  under bara familjen och släkten  alla vänner   har runt om mig   även   dom inte  liver här   dag  med  oss  alla  vakar  över oss nere joden  det är  min   fina vänn  Johann  så min gammel mormor och morfar  så  tant lunena    käner det  dom  är med mig just nu söttar   det  här  jobiga  vi har  nu   våra liv här  ner  på jorden   kommer vända nåt bra  snart  =)=)    för  mej och min pappa  

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards