Alla inlägg under oktober 2009

Av Matilda Svensk - 23 oktober 2009 09:50

HEJ NU SITTER JAG VID SKOLANS DATOR   JOBBAR  MED MIN ALINAKA DET GÅR SÅDÄR MED DEN NU  NÄTAN KLAR MED HELA MÅNDEN JULI OCH  VI GÅR BARA TILL HALV2 DAG DET ÄR  BRA DET FÖR DÅ GÅR VI ALLA HÄR HÖSTLO!!!!!!

Av Matilda Svensk - 12 oktober 2009 17:49

jag  har få ganska mycket gort i dag fat jag är snuvigCoolkram


Av Matilda Svensk - 11 oktober 2009 10:53

Jag varit ute i går gick promenad med mamma och kusin Frida. Sen var  jag  hem till mormor och lånade en bok sen gick vi hem till oss och jag satt med min  dator en stund. Vi vart bjudna på mat hos mormor och morfar sen såg vi på TV där nere med mormor för att pappa ville se sporten här hemma.


Idag ska jag inte gör nåt särskilt. Bara vara med mina kusiner nu när de är här i Trönö  med med mig Coolkram

Av Matilda Svensk - 8 oktober 2009 06:55

min skola  kan er jud  det här gör nu men upp till vara  prograen som  ha är  där  går jag mitt sita 4år  det ska kul att ta sudenten till våren  20010 Coolkram   

Av Matilda Svensk - 7 oktober 2009 21:35

Det är  lång dag morgon god nattCoolkram

Av Matilda Svensk - 7 oktober 2009 21:00

I morgon ska jag på prakiken på butiken Bokia det ska bli kul komma dit jobba nästan som personalen där komptenta  kan sin saker där det kan göra åt kunderna  vet ofta det vill ha köpa av oss  sen  jag  slutat för dagen ska jag gå  köpa min kapppa den är jätte fin ha nu när börjar kalt ute nu  efter det ska jag gå till min farfaroch farmor äta mat inan jag ska  på tieaternhadleng Coolkram

Av Matilda Svensk - 7 oktober 2009 18:13

Jag var på en folkhögskola i dag. Den värkade bra tycker jag men vet inte om jag ska söka dit. Jag vill titta på fler skolor först. Men jag vet jag är på rätt väg nuCool kram

Av Matilda Svensk - 5 oktober 2009 19:41

hej Alla nu får ni nåt att bita i   Cool

 för på onsdag ska jag på studiebesök på en Follkhögskola som heter Västerbergs det ska bli kul att se den! 

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards