Alla inlägg under april 2010

Hej

Av Matilda Svensk - 29 april 2010 19:50

i dag har jag jobbat på  bok kul vara där ser mycket folk hela dagen som kan gej en masa bok tips  tänk att sitta  april i morgn  jag ska gå skolan forst dagen sen

när jag kommer hem ska jag pakrygsäken  med skis bloket ced fisren  så  bra bökr läsa     kram på er  

Av Matilda Svensk - 24 april 2010 12:10

  i dag har  jag mest  lungt suti vid darton  som vanlita  är med den  mesnar   med  minana väner  jag  har där,så facebookar med de andra jag har där,så  var ute  tiat till min pappa håller på att sinkrar på tacobarens utesaveringen  den kommer

bil jätte fin när den blir klar med den hn  hemma en sund  snikraa på den för att

ska jobba  kvälles  pssset på Tacobaren  så  jag ensa hemmma  ha det bra mat tven  + darton  som mistänker häng viden en stud ha det  bra läsa lite boken  jag håller på läsa ut den är så bra tycker jag             

Av Matilda Svensk - 23 april 2010 17:32

för mej är min bloggen sätt för mej må bra skriva av ståra tankarna om livet jag har  börjant  fundera på nu  för tiden vil jag  bilen för attre  skriva  om  mitt liv jag  hade då  det som det  ser ut i ag  för mej  min  familjen  har sötat mej jätte mycket   det är  bloggen  som  är  boken  just nu  fall    så  vet ni det   alla  under  bara läsare ja  har  kommer  få  nu   

Av Matilda Svensk - 22 april 2010 20:52

i dag har jobbt på bokia  vara där som vanlit  tycker jag  där så länge  inget nyt  i monrgon saka jag till skol bäken ha kul med  mina väner  jag här där

Av Matilda Svensk - 21 april 2010 21:12

i dag har vi fåt ganska mycket gojrt på yrckse turin  vi har varit  till banken  dom andra fick åka panta flasjkor och burkar  jag ska snart gå läga mej läsa ru boken håller på läser  nu den jätte bra roman  tycker jag


Av Matilda Svensk - 10 april 2010 11:10

jag har  den här bloggen för att  må bra skriva av mej  mina tankar jag har om livet jag lever nu. Tycker vi  alla som har stöd mej gätt handikapp gör så att jag inte vet hur ordet stavas, det krånglar till sig när tanken går från hjärnan till handen. Nya ord har tänkts och blandar ihop sig med de andra. Ibland går det bättre än andra dagar. Det kallas för dysleksi eller läs- och skrivsvårigheter. 

Av Matilda Svensk - 2 april 2010 22:25

jag harafat en bra dag jag varit ute gåt  sen var jag  hemma en sund  åkte jag firade  vän fylldeår 20år dt var kul så  har jag lästen bok  dels mesen  fesbok  nu ser jag  på nät tve  har det bra snart gå till sångs sova så jag   årkar med morgon dagen som  inte den kommer sej  ut  nu  hända nåt  bra  tycker jag           

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards