Alla inlägg under april 2016

Av Matilda Svensk - 16 april 2016 11:42

  går hade  mysig morgon start  frukot    ses på minn platan   sen  gick man jobba så brygga heldel kaffe   dom  där sen  efter  gick man hem  byte om     gå uta mat på  här i stan på olyrs  jag  min ejtejkoättmpis  var henes pokvän med  så hans kompis  vi handbuger  smaka jätte  gott  tyckte  vi alla  sen böjd jag  hem dom  till mej vart jag  kompis  gick  hitt  myste  såg  film åt godisoch mixen läsk hälig kväll ungås    vi  sen vart  ni två tagen sen  fter  avsit3  ville  gå  till  sej   slapa jag  vid tv in  jag la mej läsa mer  in soman




idag har   hunit med  mycket  än  jag håller på  väntar    förläder  komm  hem   tider  hitt  sant   ja ploka snyggt    min lia  söta etta    jag har  kit vad längart faikst   flytten   nya hemm kommer  inte  från här   hyser  jag bor i nu   den länghet har min köet utrivit  där   vardag rumet   störe där och  riktig  sovkonhöran  jätte komm  alltt   ps jag  pirg  vad hon tyck  länghet där bor  nu   sitter jag  har  soffan   bra med draton  kolla bloggen   förvonad om många  har  hiatt mej        

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards