Alla inlägg under oktober 2010

Av Matilda Svensk - 31 oktober 2010 16:05

      jag  det helt  under bara bokläsa tycker  jag  när får föja   dom där familjer na     dom dära olika  familjer na helet olika  såväs dom  dekar 

                                 historga  orkädasäktingar  det  bra tycker jag ju  läst dom  två                            två första böcker na var också  bra på  sina  vis då   men 

                                 dena bok får betyget           

Av Matilda Svensk - 31 oktober 2010 09:57


men  jag  har  set den än  men särket bra  vet gör   så där färliiga<  i magen    på  av  den  tredee    filmen   hila vaker   man  gåta va sår glädgee   sama gång   den  filmen   det sama  vet jag kommer göra då  när man ser den   bra  hisoga  tycker jag  med allt  ska  

Av Matilda Svensk - 30 oktober 2010 23:20

ja nu sitter vi  mittrum har  bra feter god  matreter  så  bra  med våra datore   sina  jjag med min ddeta inlägg till er  men jag gå sova  jag  åkar  med  morgon dagen  skriver mer  då  mer vaken då  tro jag   

Av Matilda Svensk - 28 oktober 2010 19:36

ja har man nästan packatt kalART MINA väskor med mej  mej över  lovet  jaag tycker det är helet ok  komma  hem ses alla ingen  tag se it vi sågs del dem  menn  vist trfrs man bara  här också vänner man haar  jemska pen  som  finns här har stärkt mej  pärson tycker jag ses nya sät lös   deet mina  beymer  dum  bland tycker jag  mår dålit av dem  ju ps men  mår jag bra ingen för man hemm vila upp sej nu på det  så  för mej er bloggande för mej   

Av Matilda Svensk - 26 oktober 2010 15:16

hej alla jag vet  varit upptagen dom  här sitta dagar varit nu jag  lova bätra mej under höstlovet skriva  mycket  än  nu mer beräta för er nått jätte kul i dag jag miina  vänner det sitaakteran  i vår  pgäs vi håll på att repa på  llie där för jag  min lia bloggen  se  har böskt mej sta dagarna  men varit  ånga varit  in lästen då  men  bara stäker  modd  till mej  fårt sätt på stigen bloggen mitt allt  har  nu nästan men skriver jag  mina tankar böckerna jag har just nu   

Av Matilda Svensk - 19 oktober 2010 14:55

ja iadgg har varit jätte fulltväderr nere  här  hos oss idag det tur  varitz  ine haft lekhoner idag  inte ute  somm sakt har vi  fårta med vårt teman   den här pärjoden  haft just nu  varit   kula ämgen   inter santa  lite vad  häde i går  och idag ant  tema i dag  resan  det  fårska om ett  land så  här tycker jag ina vänner med ha så bra till i kväll  

Av Matilda Svensk - 17 oktober 2010 06:57

jag fvälliar min magen   dels för vi ska spelaupp dom  första akten så den anrda akten  visa lavadd lärt oss vår tigtrgruppen jätte ra vi så  repat in  dom   här secernerna och  kul ses dom andra i dag  tycker jag  får visa mitt rum  hur jag bor  det  här mitt hemm   ganska mäga  hela  min kursbor i det  här huset

Av Matilda Svensk - 12 oktober 2010 20:17

ja det gick jätte bra  för mej  mina vännerna med vår vxäatigterruppen  kul  näär  repar inför visa denförtakten sen denaraakten    vsom träller vad komma  visa här  på skolan  sener  i november som ganingar  till nu på snodag smäler det   här  visa dels  vad  på skoltid ssen   viberätta   vad vgi gör på fritden  här   jämt kul här   

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards