Alla inlägg under september 2012

Av Matilda Svensk - 30 september 2012 15:11

hej under läser i dag varit ute  gåt prommedand i dag  finnahöst värdet  jag har bäst mej för  bil
nyter vardag na träna mer  nu mycket
fritid med  an jag söker jobb  jag 
fårt farnde livs nujter lagom nu 
av allt  i går vara jag på körde
makand i stan det jätt mysit sen var vi på vargen  det vart nåstgi  för mej
där gick på dans när jag var lite en där

Av Matilda Svensk - 23 september 2012 21:12

hej  min
under bara läser tag sen jag blogga det hänt del i mitt liv möten  jobb sökande länghet letande jag har haft
under bara helg med min falijen  i
morgon ska jag först ska jag på drömm värsktan sen ska jag äta ut med med mamma
sjkusa mej på möte  på arbersförmedeningen
 sen ska jag drömmvärsktan  tag 
sen ska jag gå byta om hoss min mammas lokal  sen på kvällen ska träna zubb

Av Matilda Svensk - 14 september 2012 18:03

hej alla under bara läser i dag gjort mycket  i dag 
först soff mys sen har jag bloggat 
del  sen vara vi i stan  panta de del   sen åkte vi hemm hama jag drton ingen  moste jag dra för vår midags gäster kommit   till 
oss   nu ska vi snart ät  god mat  
sen blir det tv mys

Av Matilda Svensk - 14 september 2012 11:25

          
                  
 
  
 









den  här segens  jätte bra  tyucker jag   man sitta mysa  i soffan   med   filt   ses bålser utan försteret  erat    i dag är höst väder  ha en mysig dag under bara  läser

Av Matilda Svensk - 14 september 2012 10:12


jag just börjat läsa den här boken ganska långt  i den  är jätte bra tycker jag








Av Matilda Svensk - 13 september 2012 09:41

Hej alla under bara läser snart ska jag hopp i mina
kläder kanse blir en promenad med mamma 
vi stält om hyllan där jag har min tv komm lite ner  filmer na  höger upp
lösa sig  jag stå mina tår  tar ner 
nå film ses bra ut bil under barat :)

Av Matilda Svensk - 10 september 2012 14:39


hej alla läser dag lung  ses gilee  den jätte bramen i kväll jag syrran åka träna  prova nåt ant före zubban kanse  vi åka hemm ingen vi ses händer hörs mer i kväll  myser  film eller tv

Av Matilda Svensk - 6 september 2012 21:47

hej alla under bara min läser i dag lung hemm bara  snart jag hoppa upp i min  säng  lsäa en stund i har del kula saker för mej  både hemma  och i stan är vardingstadenhisoga  sen hemm för fredagmys vid tven  för min del  allfal ;)

Presentation

Är en 30 årig tjej som lever med handikapp och startade denna blogg för min egen skull och för att jag ska må bra. På fritiden målar jag, läser och umgås med familj och vänner.

Fortsätt gärna läsa min blogg!

Gästbok

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards